  • 1. Data: 2005-01-03 11:08:29
    Temat: odwołanie od decyzji
    Od: "Karolina" <f...@w...pl>

    Otrzymałam decyzję Samorządowego Kolegium Odwoławczego dla mnie negatywną,
    mogę się od niej odwołać w ciągu 30 dni do Wojewódzkiego Sądu
    Administracyjnego za pośrednictwem tegoż Kolegium. Moje pytanie jest takie:
    czy do tego odwołania które prześlę ponoszę jakieś koszty, opłaty, znaczki
    skarbowe? Nie poinformowano mnie o tym, więc może nie. A jeśli ponoszę
    koszty, to jak mam je opłacić i w jaki sposób potwierdzić że opłaciłam.
    Dzięki za odpowiedzi.

    Pozdrawiam,

    Karolina

  • 2. Data: 2005-01-03 15:04:29
    Temat: Re: odwołanie od decyzji
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > skarbowe? Nie poinformowano mnie o tym, więc może nie. A jeśli ponoszę
    > koszty, to jak mam je opłacić i w jaki sposób potwierdzić że opłaciłam.

    tak musisz uiscic wpis od skargi. sad cie wezwie do uiszczenia tego wpisu

    uiszcza sie placac w kasie sadu albo na jego rachunek bankowy

    konrad

  • 3. Data: 2005-01-03 15:23:07
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > takie:
    >

    > tak musisz uiscic wpis od skargi. sad cie wezwie do uiszczenia tego wpisu
    >
    > uiszcza sie placac w kasie sadu albo na jego rachunek bankowy
    >
    > konrad

    a wysokość jest uzależniona od przedmiotu sprawy, albo stosunkowy albo stały,
    brak wpisu to brak formalny - sąd wezwie do jego uzupełnienia w ciągu 7 dni,
    radze sie nie spoznic ;)

    pozdr.

  • 4. Data: 2005-01-03 19:48:31
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    stały,
    > brak wpisu to brak formalny - sąd wezwie do jego uzupełnienia w ciągu 7

    eee.. w tym wypadku wartosci przedmiotu _zaskarzenia_ no i ...tak zeby sie
    jeszcze do czegos uczepic :) (bez urazy), to nie uiszczenie oplaty sadowej
    to nie jest brak formalny (np. nie stosujesz 130 w kpc) tylko 16tke z uoksc

    konrad

  • 5. Data: 2005-01-06 15:07:07
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    > to nie jest brak formalny (np. nie stosujesz 130 w kpc) tylko 16tke z uoksc

    no właśnie nie wiadomo czy w tym wypadku wartość przedmiotu zaskarżenia, pytałem
    o przedmiot sprawy a nie wartość ponieważ jeśli pani jest np. osobą bezrobotną
    wpisu nie uiszcza, jeśli dt. sprawa zasiłków również nie uiszcza wpisów.
    to wszystko zgodnie z rozporządzeniem RM z 16.12.2003 r w sprawie wysokości oraz
    szczegółowych zasad pobierania wpisu w postępowaniu przed sądami
    administracyjnymi /Dz.U. Nr 221, poz 2193/. Powtarzam - pytałem o przedmiot,
    żeby podać czy w ogóle wpis jest wymagany.

    a pobiera sie wpisy na podstawie art 220 par. 3 w zw. z par. 1.

    pozdr.

    /opd. teraz - wcześniej nie chciało zamieścić więc już po raz 3ci to piszę ;) -
    teraz w wersji skróconej w obawie przed ponownym odrzuceniem postu/.

  • 6. Data: 2005-01-06 15:40:23
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    przedmiot,
    > żeby podać czy w ogóle wpis jest wymagany.
    >
    > a pobiera sie wpisy na podstawie art 220 par. 3 w zw. z par. 1.

    no faktycznie...kurcze zapomnialem sie, ze przeciez chodzi o skarga do wsa
    ( to do 16tki),
    no i rowniez masz racje co do przedmiotu sprawy...

    jedynie mialem racje z tym, ze nie uiszczenie oplaty to nie brak formalny.

    sorki
    konrad