  • 11. Data: 2008-10-21 12:55:01
    Temat: Re: odmowa dalszego leczenia
    Od: "JS" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > tylko powiedzial ze wiecej juz nic nie moze zrobic...
    > a to spora roznica...
    > Z tego co piszesz na forum gazety, gdzie zagladnalem z ciekawosci, moge
    > powiedziec ze jeste panikarzem i wszystko wiesz w zasadzie najlepiej.
    > Takie fora choc czasami pomagaja to jednak wiecej szkodza... bo co chwile
    > okazuje sie ze pacjent jest madrzejszy od lekarza i najlepiej zeby sobie
    > recepty sam wypisywal...
    >
    > Jeszcze raz ci poradze.
    > IDZ DO SZPITALA ZAKAZNEGO i powiedz jaka jest sprawa...
    > I przestan sie nad soba uzalac bo to w niczym nie pomaga...

    Sprawa jesli chodzi o samo leczenie a nie o cholerne problemy jakie
    robią durni lekarze jest duzo prostsza niz ty to widzisz. Brałem
    doksycyklinę kilka tygodni i ona pomagala ale za malo - czuję kiedy
    sie robie zdrowszy bo bóle wtedy znikają - malały one wiec i czulem sie
    zdrowszy po czym wracały. Po zaprzestaniu jej wróciły znacznie mocniej.
    Teraz biorę 15 dzień zinnat i czuję się już poważnie przeleczony,
    niemal zdrowy, troszkę tylko jeszcze bolą mnie nogi i rece i trochę
    glowa, wreszczie sie też wysypiam i czuję dobrze. NIech to jeszcze tylko
    trochę bardziej zadziała i się utrzyma i będe zdrowy. Sprawa jest
    całkiem prosta. Właśnie połączenie prostej sprawy z kretyńskim
    zaprzeczaniem co poniektórych ludzi rodzi ten dziwaczny koszmar
    sytuacji. Hj im w dpę!

  • 12. Data: 2008-10-21 14:28:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JS" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli ktoś chciałby kwestionować to że jestem chory na boreliozę

    Nie mam zamiaru niczego kwestionować, bo po pierwsze nie jestem lekarzem, a
    po drugie na odległość, to chyba takiego czegoś nawet lekarz nie
    zdiagnozuje. Zaproponowałem inne alternatywne rozwiązania, które należało
    by po prostu wziąć pod uwagę.

  • 13. Data: 2008-10-22 13:57:56
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > Sprawa jesli chodzi o samo leczenie a nie o cholerne problemy jakie
    > robią durni lekarze jest duzo prostsza niz ty to widzisz.

    No to nie potrafisz sie wyslowic... temat jak wol stoi "odmowa dalszego
    leczenie" znaczy sie ze problemem jest lekrz ktory ci powiedzial ze nic
    wiecej nie moze dla ciebie zrobic...
    sprawa jest prosta idziesz gdzie indziej... w koncu mozna dowolnie wybierac
    lekarza, pielegniarke przychodnie...

    > Brałem
    > doksycyklinę kilka tygodni i ona pomagala ale za malo

    taaaaa jestes osoba mogaca to jednoznacznie stwierdzic na podstawie
    samopoczucia...
    wiesz kto to hipochondryk? oni maja bole a nie sa chorzy...
    wiesz co to bole fantomowe konczyn u ludzi z ich amputacja?

> [...]
    > przeleczony, niemal zdrowy, troszkę tylko jeszcze bolą mnie nogi i
    > rece i trochę glowa, wreszczie sie też wysypiam i czuję dobrze.

    No to skoro od 15 dni bierzesz inny antybiotyk a posta wyslales 6 dni
    wczesniej to po kiego wala zawraczas innym gitare??
    zeby sie poskarzyc ze jeden lekarz stwierdzil ze juz nic nie moze ci
    bardziej pomoc?

    > NIech
    > to jeszcze tylko trochę bardziej zadziała i się utrzyma i będe
    > zdrowy. Sprawa jest całkiem prosta.

    Zycze ci tego ... ale pomysl ze antybityki nie dzialaja przez 10min.
    utrymuja sie w organizmie jakis czas.
    to ze chwilowo nasilily sie bole po zakonczeniu doxy. nie znaczy ze teraz
    nie czujesz sie lepiej wlasnie z powodu doxy a nie zinnatu...
    Poza tym byc moze twoj uklad odpornosciowy zaczal lepiej dzialac...

    > Właśnie połączenie prostej sprawy
    > z kretyńskim zaprzeczaniem co poniektórych ludzi rodzi ten dziwaczny
    > koszmar sytuacji.

    taaa przeczytanie kilku twoich wypowiedzi na forum boreliozy dopelnia obrazu
    twojej osoby...

    > Hj im w dpę!

    uwielbiam takie prostackie wypowiedzi... nie ma jak pelna kultura

    Zegnam
    --
    Steel

  • 14. Data: 2008-10-22 14:04:54
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

> [...]
    > lekarz nie zdiagnozuje. Zaproponowałem inne alternatywne rozwiązania,
    > które należało by po prostu wziąć pod uwagę.

    szkoda czasu, widac ze gosc nie rozumie co sie do niego pisze... ale to taki
    znak czasu... albo w jego przypadku jakies zaslepienie.

    Jeszcze bawi mnie jak stare babcie chodza do lekarza i mowia ze sa chore na
    XY... a sa zdrowe.

    "...Mówie ze jestem i należy to przyjąć bo jestem..." no tak...
    hipochondrycy tez tak mowia.... a jest inaczej.
    Co ciekawe nikt nie trwirdzi inaczej w jego przypadku jedynie co wszyscy
    pisza ze moze przeleczenie boreliozy bylo skuteczne a reszta to powiklania.
    Czasem widac jak wielka role odgrywa psychika.
    Czy tak jest w tym przypadku trudno stwierdzic bo jednak piszacy troche
    rozmija sie w roznych miejscach.
    Jedno jest pewne nawet jesli zostal przeleczony to przeciwciala w organizmie
    i powiklania pozostana jeszcze jakis czas, byc moze na zawsze.

    Steel

  • 15. Data: 2008-10-23 10:25:21
    Od: "JS" <p...@p...onet.pl>

    > uwielbiam takie prostackie wypowiedzi... nie ma jak pelna kultura

    NIe chodzi o ekspresję wypowiedzi tylko o prawdziwość
    tego co piszę. W mojej osobistej ocenie jesteś wałem (widać po tym co
    piszesz) który nic sensownego tu nie powiedział - chyba zeby uznac
    twój wątły umysł jako przykład jak bardzo nie potrafią
    myslec i pseudolekarze (bo jak powtarzam dajesz dobrą ilustracje).
    Aby twierdzić ze ktos jest zdrowy gdy mowi ci ze czuje sie
    chory MUSISZ miec jakis dowód ze faktycznie nie jest chory a nie
    wyciagac to twierdzenie sobie spod ogona i majtac mu przes oczami
    chorego czlowieka. Co powiesz na to ze jednak po 15 dnich zinnatu
    ogromnie mi sie poprawilo - przypadek? Teoria spiskowa?
    Dziwne ze tak wielu ludzi nie potrafi uzyc glowy na tyle by
    uzyc elementarnego prawa logiki (jesli nie wiadomo to nie mozesz
    wiedziec ze nie). "Jakże trudno znaleźć rozumujacego czlowieka
    w morzu głąbów jakby głosujacych w audiotele!"

  • 16. Data: 2008-10-23 10:34:26
    Od: "JS" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > po drugie na odległość, to chyba takiego czegoś nawet lekarz nie
    > zdiagnozuje. Zaproponowałem inne alternatywne rozwiązania, które należało

    No chwilowo wlasnie do tego sie to sprowadzilo - praktycznie
    jest to najprostsze, ale nie koniecznie moze to zalatwic problem
    jesli to jakims fuksem. Mi byc moze (bo jeszcze nie wiadomo ale byc moze)
    uda sie wysliznac bo ta alternatywna lekarka mi poki co pomogla
    tak jak odmowil mi pomocy ten zenujący głąb ze szpitala.
    OGÓLNIE problem pozostaje i to na 'wysokim szczeblu' powszechna sluzba
    zdrowia lecząca borelkę tą wspomianą metodą 'doktora Steera' (czyli nie
    leczaca jej) masakrycznie szkodzi wielu biednym ludziom (powtarzam
    bo tak jest wszyscy ledwo żywi ludzie na wózkach itd z zaawansowaną boreliozą
    SĄ zywymi pomnikami zbrodni pseudolekarzy bo boreliozę we wczesnym stadium
    mozna wyleczyć - ale ich nikt nie sądzi i nie karze tak samo jak grupowicza
    obok za jego wesołe blablanie i 'dobre rady') :-(

  • 17. Data: 2008-10-24 07:05:54
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > NIe chodzi o ekspresję wypowiedzi tylko o prawdziwość
    > tego co piszę. W mojej osobistej ocenie jesteś wałem (widać po tym co

    no prosze jaki z ciebie erudyta...

    > piszesz) który nic sensownego tu nie powiedział - chyba zeby uznac

    ty za to caly czas pisales sensownie... zenada...

    > twój wątły umysł jako przykład jak bardzo nie potrafią
    > myslec i pseudolekarze (bo jak powtarzam dajesz dobrą ilustracje).

    No kolega widze nie tylko ma problemy z czytaniem ale i z logicznym
    mysleniem.
    Ja przez to przechodzilem... wiem jak to jest ze stawami...

    > Aby twierdzić ze ktos jest zdrowy gdy mowi ci ze czuje sie
    > chory MUSISZ miec jakis dowód ze faktycznie nie jest chory a nie

    Tak tylko jesli ktos mowi ze bola go stawy to nie oznacza to jednoznacznie
    ze borelioza jest za to odpowiedzialna...
    To moze byc efekt powiklan czyli zapalenia stawow.
    W tym momencie zle dobrane leki pomoga tylko chwilowo a pozniej bedzie dalej
    bolalo...

    > wyciagac to twierdzenie sobie spod ogona i majtac mu przes oczami
    > chorego czlowieka. Co powiesz na to ze jednak po 15 dnich zinnatu
    > ogromnie mi sie poprawilo - przypadek? Teoria spiskowa?

    Nie... byc moze pomoglo ci teraz, ale problem moze siegac dalej niz
    potrafisz sobie wyobrazic, a jak widac moj watly umysl jest bardziej otwarty
    na inne mozliwosci.
    To co teraz dostajesz moze pomoc tylko chwilowo.

    > Dziwne ze tak wielu ludzi nie potrafi uzyc glowy na tyle by
    > uzyc elementarnego prawa logiki (jesli nie wiadomo to nie mozesz

    Jak widac jest takich wiele... niestety siebie bedziesz musial tez do tego
    zaliczyc.
    Jakbys bardziej otwarl umysl i przeczytal ze zrozumieniem co ci napisalem
    byc moze bys wiedzial co ci pisalem a nie imputowal mi jakies faramzony
    wymyslone nie wiadomo z kad!

    > wiedziec ze nie). "Jakże trudno znaleźć rozumujacego czlowieka
    > w morzu głąbów jakby głosujacych w audiotele!"

    Nie wiem nie korzystam z audiotele bo nie naleze do naiwniakow...

    Rozumiem ze jestes chory ale
    1) placzesz sie w zeznaniach,
    2) niepotrzebnie dramatyzujesz,
    3) obrazasz ludzi zupelnie niepotrzebnie,
    4) chamskimi odzywkami nic nie wywalczysz... i nie zjednasz sobie ludzi... a
    szybko ich zrazisz do siebie

    Nadal zycze ci bys wydobrzal ale twoje chamstwo jest nie do przyjecia i na
    zenujacym poziomie.

    --
    Steel

  • 18. Data: 2008-10-24 07:05:57
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > No chwilowo wlasnie do tego sie to sprowadzilo - praktycznie
    > jest to najprostsze, ale nie koniecznie moze to zalatwic problem

    ale byc moze krotkotrwale efekty (z powodu antybiotyku) da leczenie sie na
    niewlasciwa chorobe...
    bo to ze sie zle czujesz moze miec szereg innych powodow, od zwyklej grypy
    po zapelenia stawow czy cos jeszcze innego...

    > OGÓLNIE problem pozostaje i to na 'wysokim szczeblu' powszechna sluzba
    > zdrowia lecząca borelkę tą wspomianą metodą

    powiem inaczej jak cie dziabnie kleszcz to lepiej isc od razu do doktora niz
    liczyc ze cos cie ominie...

    > 'doktora Steera' (czyli nie leczaca jej)

    hmmm a mnie sie wydawalo ze podawali ci leki... czyli leczyli cie co
    najmniej 5 tyg doxy...

    > masakrycznie szkodzi wielu biednym ludziom (powtarzam

    wielu biednym ludziom bardziej szkodzi glupota i zaniedbanie...

    > bo tak jest wszyscy ledwo żywi ludzie na wózkach itd z zaawansowaną
    > boreliozą SĄ zywymi pomnikami zbrodni pseudolekarzy bo boreliozę we
    > wczesnym stadium mozna wyleczyć -

    Tak mozna wyleczyc pod warunkiem ze osoba zglosi sie w odpowiednim czasie...
    Wiele z tych "pomnikow" jest pomnikiem wlasnej "wiedzy" czy zaniedbania.
    Znikomy procent z tych "pomnikow" jest efektem zaniedban lekarzy.
    Jesli nie powiesz lekarzowi ze ukasil cie kleszcz czy ze pojawilo sie cos
    takiego jak rumien (ktory u mnie zniknal po jednym dniu np.)
    to ciezko lekarzowi powiedziec przy objawach typowo grypowych ze to nie
    grypa i z reguly konczy sie na leczeniu grypy.
    Ty miales szczescie (czekales az rok) bo u ciebie choroba nie postepowala
    tak szybko jak potrafi. niektorzy umieraja juz nawet po 3 misiacach a inni
    zyja latami bez zadnych objawow.
    Tak naprawde to ty jestes odpowiedzialny za swoj stan zdrowia.
    Gdyby u ciebie postepowala choroba tak szybko jak u niektorych i zaatakowala
    najwazniejsze narzady, nie siedzialbys przed kompem i nie pisal teraz jak ci
    to zle.
    Wiec zamiast obwiniac wszystkich wokol skup sie na wlasnych zaniedbaniach.
    Od ilu lat trabi sie o tym ze jak kleszcz udziabie to isc na pogotowie czy
    do lekarza?

    W srodowisku lekarskim od dluzszego czasu glosno jest na temat boreliozy jej
    diagnozowania/leczenia.
    Oczywiscie zdarzaja sie lekarze ktorzy myla np Odkleszczowe zapalenie opon
    mozgowych z borelioza (lub twierdza ze to jedno i to samo)
    ale jest ich znikomy procent.

    > ale ich nikt nie sądzi i nie karze
    > tak samo jak grupowicza obok za jego wesołe blablanie i 'dobre rady')

    Ciekawe za co chcesz mnie karac? za to ze zaproponowalem ci skorzystanie z
    innego szpitala zakaznego?
    Ze zaproponowalem ci rozwazenie innych powodow twojego bolu?
    widac ze nie bardzo rozumiesz co czytasz...

    Nadal zycze ci powrotu do zdrowia i wrszcie zacznij trzezwo myslec.
    --
    Steel