    From: "Steel" <d...@K...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa dalszego leczenia
    Date: Wed, 22 Oct 2008 15:57:56 +0200

    > Sprawa jesli chodzi o samo leczenie a nie o cholerne problemy jakie
    > robią durni lekarze jest duzo prostsza niz ty to widzisz.

    No to nie potrafisz sie wyslowic... temat jak wol stoi "odmowa dalszego
    leczenie" znaczy sie ze problemem jest lekrz ktory ci powiedzial ze nic
    wiecej nie moze dla ciebie zrobic...
    sprawa jest prosta idziesz gdzie indziej... w koncu mozna dowolnie wybierac
    lekarza, pielegniarke przychodnie...

    > Brałem
    > doksycyklinę kilka tygodni i ona pomagala ale za malo

    taaaaa jestes osoba mogaca to jednoznacznie stwierdzic na podstawie
    samopoczucia...
    wiesz kto to hipochondryk? oni maja bole a nie sa chorzy...
    wiesz co to bole fantomowe konczyn u ludzi z ich amputacja?

    > - czuję kiedy
    > sie robie zdrowszy bo bóle wtedy znikają - malały one wiec i czulem
    > sie zdrowszy po czym wracały. Po zaprzestaniu jej wróciły znacznie
    > mocniej. Teraz biorę 15 dzień zinnat i czuję się już poważnie
    > przeleczony, niemal zdrowy, troszkę tylko jeszcze bolą mnie nogi i
    > rece i trochę glowa, wreszczie sie też wysypiam i czuję dobrze.

    No to skoro od 15 dni bierzesz inny antybiotyk a posta wyslales 6 dni
    wczesniej to po kiego wala zawraczas innym gitare??
    zeby sie poskarzyc ze jeden lekarz stwierdzil ze juz nic nie moze ci
    bardziej pomoc?

    > NIech
    > to jeszcze tylko trochę bardziej zadziała i się utrzyma i będe
    > zdrowy. Sprawa jest całkiem prosta.

    Zycze ci tego ... ale pomysl ze antybityki nie dzialaja przez 10min.
    utrymuja sie w organizmie jakis czas.
    to ze chwilowo nasilily sie bole po zakonczeniu doxy. nie znaczy ze teraz
    nie czujesz sie lepiej wlasnie z powodu doxy a nie zinnatu...
    Poza tym byc moze twoj uklad odpornosciowy zaczal lepiej dzialac...

    > Właśnie połączenie prostej sprawy
    > z kretyńskim zaprzeczaniem co poniektórych ludzi rodzi ten dziwaczny
    > koszmar sytuacji.

    taaa przeczytanie kilku twoich wypowiedzi na forum boreliozy dopelnia obrazu
    twojej osoby...

    > Hj im w dpę!

    uwielbiam takie prostackie wypowiedzi... nie ma jak pelna kultura

    Zegnam
    --
    Steel