  • 1. Data: 2008-10-15 11:19:51
    Temat: Wyjście ze spółki
    Od: "Haribo" <h...@p...pl>

    Witam,

    czy wspólnicy spółki zoo mogą w jakiś sposób wyjść ze spółki wraz z aportami które
    wprowadzili do spółki ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-10-15 20:14:32
    Temat: Re: Wyjście ze spółki
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 15 Oct 2008 13:19:51 +0200, Haribo napisał(a):

    > Witam,
    >
    > czy wspólnicy spółki zoo mogą w jakiś sposób wyjść ze spółki wraz z aportami które
    wprowadzili do spółki ?

    > pozdrawiam

    wraz z aportami ?
    jeśli ma przewagę głosów na zgromadzeniu wspólników to tak...
    ale może nie znam jakichś dodatkowych §

    art. 158 ksh

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Miłośnik kolejowej jazdy i przemijających Krajobrazów.