  • Data: 2008-07-20 10:29:43
    Temat: oddawanie krwi a praca
    Od: "Kazimierski" <@news@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podpisalem umowe z firma ze bede pracowal u nich jeden dzien w tygodniu (i
    na tej podstawie mam umowy z innymi firmami na pozostale 4 dni tygodnia).
    Tak sie sklada ze co miesiac oddaje krew i czasami wypada to wlasnie w dzien
    w ktorym mam pracowac w tej firmie. Ustawowo przysluguje mi dzien wolny ale
    osoba bliska szefostwu mowi mi ze nie spodobalo im sie to bo liczba dni na
    zwolnieniu moze dochodzic do 25% w miesiacu. Zreszta mialem takie naciski by
    robic to w dzien kiedy u nich nie pracuje.Nie chcialbym stracic tej pracy bo
    niezle placa ale ... nie za wszelka cene.
    Jak najlepiej sie bronic?
    Rady zyciowe jak i prawne mile wskazane ;)