  • Data: 2007-03-23 08:35:56
    Temat: ochrona własności
    Od: krakers80 <k...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien dobry

    Posiadam DG i bede zarabial na sprzedazy pewnej uslugi w internecie.
    Posiadam dzialajacy serwis, w ktorym wykorzystalem pewien atrakcyjny
    sposob sprzedazy. Tzn. sposob wyboru produktu, jego zakup oraz samo
    poruszanie sie po serwisie. Czy jest jakas mozliwosc ochrony tych
    elementow? Nie chodzi mi o opatentowanie calego serwisu bo chyba jest
    maloprawdopodobne dostanie patentu na to, ale o opatentowanie tych
    pewnych elementow, dzieki ktorym jest prostsza i intuicyjna interakcja z
    uzytkownikiem.
    Jak do tego sie ma ochrona praw autorskich? Rozumiem, ze ktos nie moze
    skopiowac elementow z mojego serwisu, ale moze skopiowac pomysl i
    wykonac swoja strone na podobnej zasadzie.

    Czy jest jakikolwiek sposob abym mogl ochronic moja prace i serwis przed
    kradzieza pomyslu??