eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązki pracownika w regulaminie pracyobowiązki pracownika w regulaminie pracy
  • Data: 2007-03-25 15:23:57
    Temat: obowiązki pracownika w regulaminie pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W regulaminie pracy znajduje się zapis, że obowiązkiem pracownika jest
    informowanie pracodawcy i prowadzeniu działalności gospodarczej. Zaznaczam,
    że zapis nie ma żadnych konotacji z działalnością konkurencyjną, chodzi o
    prowadzenie DG w ogóle.
    Moim zdaniem taka klauzula nie ma żadnej mocy prawnej i można ją spokojnie
    olać. Czy mam rację?

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1