eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązki pracownika w regulaminie pracyRe: obowiązki pracownika w regulaminie pracy
  • Data: 2007-03-25 21:37:09
    Temat: Re: obowiązki pracownika w regulaminie pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:eu6p7c$gp1$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    >> To jest zwyczajna szkoła państwowa.
    >> Nie pytam czy pracodawca może wiedzieć o prowadzeniu działalności
    >> gospodarczej przez pracownika, tylko czy ma prawo od niego informacji
    >> takiej żądać.
    > Dla mnie to to samo. Skoro ma prawo wiedzieć, to ma prawo żądać udzielenia
    > tej informacji.
    Dla mnie "może" i"ma prawo" to jednak nie to samo.

    >> Nie znam bowiem przepisu, na podstawie którego pracodawca (dyrektor
    >> szkoły) miałby _prawo_ _żądać_ od pracownika informacji, czy prowadzi
    >> on działalność gospodarczą.
    > Jeden przepis juz ci wskazano.
    Nie dotyczy.

    > Taki obowiązek informowania o rozpoczęciu działalności gospodarczej może
    > mieć znaczenie
    Nie pytałem o znaczenie, tylko o podstawę prawną żądania podania takiej
    informacji.
    Możesz konkretnie wskazać czy takowa istnieje?

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1