eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązki pracownika w regulaminie pracy › Re: obowiązki pracownika w regulaminie pracy
  • Data: 2007-03-25 20:03:26
    Temat: Re: obowiązki pracownika w regulaminie pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:1174845575.732921.187350@p77g2000hsh.googlegrou
    ps.com
    pinguela <s...@g...com> pisze:

    > Nie napisałaś(łeś) tego ale jeśli jesteś pracownikiem samorządowym to
    > masz obowiązek informowania pracodawcy o prowadzeniu lub zaprzestaniu
    > prowadzenia działalności w terminie 30 dni od zaistnienia tego faktu.
    > Podstawa prawna: Art. 18a. USTAWY z dnia 22 marca 1990 r. o
    > pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 21, poz. 124 z późn. zm.)
    Chodzi o pracownika zatrudnionego na stanowisku technicznym w państwowej
    placówce oświatowej.

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1