eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązki pracownika w regulaminie pracy › Re: obowiązki pracownika w regulaminie pracy
  • Data: 2007-03-25 20:49:49
    Temat: Re: obowiązki pracownika w regulaminie pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:eu6mh3$8ti$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Może ty najpierw uzasadnij czemu ten zapis jest bez znaczenia.
    > Czemu twoim zdaniem pracodawca nie może wiedzieć czy jego pracownik
    > prowadzi działalność gospodarczą czy nie. No i może skonkretyzuj stan
    > faktyczny, czyli jaki to pracodawca.
    To jest zwyczajna szkoła państwowa.
    Nie pytam czy pracodawca może wiedzieć o prowadzeniu działalności
    gospodarczej przez pracownika, tylko czy ma prawo od niego informacji takiej
    żądać. Nie znam bowiem przepisu, na podstawie którego pracodawca (dyrektor
    szkoły) miałby _prawo_ _żądać_ od pracownika informacji, czy prowadzi on
    działalność gospodarczą.

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1