  • Data: 2002-10-26 15:05:28
    Temat: nieuczciwa konkurencja
    Od: "NN" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    za kilka dni będę miał proces o nieuczciwą konkurencję - podawałem w
    ulotkach cenny innych firm, mam w związku z tym następujące pytania:
    1. Czy osoba występująca w imieniu Policji na rozprawie to ta która mie
    przesłuchiwała? czy też niekoniecznie? - jeśli ktoś miał już podobna sprawę
    to będę wdzięczny za odpowiedź
    2. Czy to że policjant mnie przesłuchujący (i inni obecni policjanci przy
    przesłuchaniu) to dobry znajomy osoby która złożyła na mnie doniesienie(tzw.
    poszkodowany) można jakoś wykorzystać na swoją korzyść?
    3. Czy udowodnienie prawdziwości podanych przez mnie cen spada na
    oskarżyciela? czy też na mnie jako osoby się broniącej?

    z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi i sugestie