  • Data: 2002-10-29 23:27:31
    Temat: Re: nieuczciwa konkurencja
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NN" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:apjlet$omu$1@news2.tpi.pl...
    > chyba
    > da,
    > chyba to nic nie da mozna tylko rozdrażnić wszystkich :(

    Pewnie tak - od tego policjanta it ak już niewiele zależy.

    > kłamliwa.
    > tak, wiem ale co gdy pojawia sie błąd w jednej z wielu cen? mają mnie?
    >
    > jaka jest najlepsza linia obrony?:
    > a) ceny były takie jak uzyskałem u sprzedawcy, to on musiał sie pomylić
    > podając mi je
    > b) to tylko przypadkowa zbierznosc nazw mialem na mysli zupełnie inną
    firmę
    > o tej samej nazwie

    Najlepsza linia obrony, to ta prawdziwa. a po niej - ta która najbardziej w
    danych okolicznościach wygląda na prawdziwą. Jeśli nawet podałes nieprawdę
    ale nie zrobiłeś tego celowo, to według mnie nie jest to czyn nieuczciwej
    konkurecji. Byłby to np art. 14. a tam jest wymóg , aby fałszywe informacje
    rozpowszechniane były "...w celu przysporzenia korzyści lub wyrządzenia
    szkody.". Art. 16. posługuje się z kolei pojęciem 'dobrych obyczajów'. Jeśli
    to tylko jedna błedna informacja w reklamie zawierającej ich wiele i nie
    miałeś nic zdrożnego na myśli, to nie mają sprawy. Choć i tak sądzę, że
    powinienieś mieć adwokata, albo choć się jakiegos szczegółowo i osobiście
    poradzić.

    pozdrawiam

    --
    Depi.