    From: "zlotowinfo" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nierzetela firma energetyczne centrum
    Date: Fri, 4 Oct 2013 15:25:13 +0200

    zerwałem umowę czy nie?

    miałem nieprzyjemność napotkać na swojej drodze
    Energetyczne Centrum z przedstawicielem: Piotr Józefek
    legitymującym się identyfikatorem o numerze: 01DSG084

    a więc co do niedociągnięć:
    1. p. Piotr poinformował iż akcyza (8zł dwumiesięcznie) zmieni się w opłatę
    miesięczną za obsługę (2.46zł miesięcznie), poinformował też o 10 dniowym
    okresie rezygnacji
    *** podpisałem, bo wydawało się taniej, nieznacznie, ale jednak
    przemyślałem, podzwoniłem do konkurencji
    i wyszło że najkorzystniej wyjdzie dwutaryfka Energa
    no cóż zrywamy umowe, niestety

    2. zadzwoniłem na infolinię: 48 670 42 42, poinformowano mnie
    że można przesłać rezygnację mailowo, aczkolwiek lepiej listownie
    *** no cóż mail tańszy, wysłałem na maila: d...@e...net.pl
    ze strony https://www.ec.net.pl/kontakt.html
    otrzymałem odpowiedź - na dole oznaczone (1)

    3. następnego dnia dzwoni pani z numeru: 48 368 24 62
    stwierdziła, że taki mail jest nieważny i muszę wysłać listem rezygnację
    z umowy
    wg. niej na infolinii poinformowano mnie błędnie o możliwości
    odstąpienia od umowy
    za pomocą przesłania skanu podpisanego dokumentu mailowo
    ***no cóż dużo tych błędów w tej firmie

    (1)
    "Bardzo dziękujemy za informacje.

    Sprawa została przekazana do odpowiedniego działu.

    Mamy nadzieję, że Pana decyzja o rezygnacji nie jest ostateczna i w
    przyszłości zechce Pan ponownie dołączyć do grona naszych Klientów..

    Zapewniamy, że stale podnosimy jakość świadczonych usług oraz dostosowujemy
    je do potrzeb naszych Klientów.

    Powrót do nas jest możliwy w każdym momencie.

    Wystarczy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Energetycznego Centrum
    pod numerem Infolinii 801 450 550 lub przesłać informację pocztą e-mail na

    adres: d...@e...net.pl i zgłosić chęć ponownego przyłączenia.

    W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt elektroniczny na adres
    d...@e...net.pl lub telefoniczny pod numerem 801 450 550.

    Emilia Czyżewicz"