  • 101. Data: 2007-05-19 21:34:38
    Temat: Re: napisy.org i inne
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Arek <a...@e...net> writes:

    > No to sam sobie wystawiłeś opinię.

    Mają być nękani i karani przez gangsterów?

  • 102. Data: 2007-05-19 22:21:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Piotr Dembiński napisał:
    > Mają być nękani i karani przez gangsterów?

    To już nie wyobrażasz sobie życia bez nękania?

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 103. Data: 2007-05-19 22:53:11
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 19-05-2007 o 17:18:30 miranka <a...@m...pl> napisał(a):

    > Ręce opadają.
    > Nie zabierasz tylko, jeśli autor SAM to coś w sieci umieścił i wołami
    > napisał, że każdy ma prawo dowolnie z tego korzystać (albo przynajmniej w
    > żaden sposób tego korzystania nie ograniczył). Jeśli ktoś to coś umieścił
    > bez zgody autora, to przywłaszczasz sobie kradziony towar.

    Czyli nucenie pod prysznicem to kradziez? W koncu wykonalem utwor muzyczny
    bez zgody autora. Do tego, wprowadzilem do niego modyfikacje falszujac
    niemilosiernie. Zlodziej ze mnie podwojny :)

    Ja caly czas upieram sie, ze _kradzieza_ utworu jest tylko i wylacznie
    przywlaszczenie sobie jego autorstwa.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 104. Data: 2007-05-19 23:05:29
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jasko Bartnik napisał:
    > Czyli nucenie pod prysznicem to kradziez? W koncu wykonalem utwor
    > muzyczny bez zgody autora. Do tego, wprowadzilem do niego modyfikacje
    > falszujac niemilosiernie. Zlodziej ze mnie podwojny :)

    No i pedofil ;)

    > Ja caly czas upieram sie, ze _kradzieza_ utworu jest tylko i wylacznie
    > przywlaszczenie sobie jego autorstwa.

    No akurat nie tylko. Piractwo też.
    Ale pirat to jest bardzo daleko od użytkownika nieoryginalnej kopii utworu.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 105. Data: 2007-05-20 08:47:08
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 20-05-2007 o 01:05:29 Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > No i pedofil ;)

    Jedyny w swoim rodzaju :)

    > No akurat nie tylko. Piractwo też.
    > Ale pirat to jest bardzo daleko od użytkownika nieoryginalnej kopii
    > utworu.

    Ok, na to tez moge przystac. Stworzenie pirackiej wersji oprogramowania
    pozbawia tworce zyskow.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 106. Data: 2007-05-20 09:58:34
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sat, 19 May 2007 14:03:51 +0200, Arek napisał(a):

    > Ale wymigujesz się od odpowiedzi.
    > Nie chcę czytać co jest wybierane , co ono robi, co oni robią itd. itp.
    >
    > Chcę usłyszeć TWOJE stanowisko - czy TOBIE zależy żeby użytkownicy
    > Twojego programu byli nękani przez policję i KARANI przez sądy?

    Mi np. zależy. Tylko z tego powodu że nad piratem wisi wizja policji i
    sądu, mam 3 legalnych użytkowników mojego programu, a nie 1 legalnego i
    dwóch jego kolegów.

    p. m.

  • 107. Data: 2007-05-20 10:00:22
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sat, 19 May 2007 13:03:23 +0200, Animka napisał(a):

    > W internecie jest sporo ludzi, którzy znają angielski i potrafią sami
    > przetłumaczyć sobie na własne potrzeby każdy film. Nie muszą kupować u
    > właściciela.

    A to złodzieje przebrzydli :)

    p. m.

  • 108. Data: 2007-05-20 10:03:03
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sat, 19 May 2007 15:56:38 +0200, miranka napisał(a):
    [...]
    > Sorry,
    > ale na którymś etapie tej zabawy dochodzi do ewidentnego łamania prawa,
    > żeby już nie używać bardziej dosadnych określeń..... Anka

    Ale właśnie próbują ci wytłumaczyć, że nie każdemu złamaniu prawa na imie
    kradzież, i nie każdemu prawu do czegoś na imie własność.

    p. m.

  • 109. Data: 2007-05-20 10:10:31
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Arek napisał(a):

> [...]
    >
    > Chcę usłyszeć TWOJE stanowisko - czy TOBIE zależy żeby użytkownicy
    > Twojego programu byli nękani przez policję i KARANI przez sądy?

    jezlei przylapani nie zechca zaplacic za moj program to owszem chce by
    zostali ukarani, bo idac inym tokiem rozumowania moglbym rownie dobrze
    rozdawac go za darmo.

    (Za nekanie uwazam nachodzenie 'na czuja', a nie nalot na podstawie
    nakazu sporzadzonego po tym jak np typa zauwazono gdy sciaga soft w
    sieci p2p).

    P.

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie

  • 110. Data: 2007-05-20 13:00:33
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Arek <a...@e...net> writes:

    > To już nie wyobrażasz sobie życia bez nękania?

    Moje doświadczenie w nękaniu i karaniu jest znikome. Podobnie
    zresztą, jak doświadczenie programistów komputerowych zatrudnionych
    w przedsiębiorstwach, których prawa autorskie są ponoć naruszane.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl