    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: napisy.org i inne
    Date: Sun, 20 May 2007 12:10:31 +0200

    Arek napisał(a):

    > Ale wymigujesz się od odpowiedzi.
    > Nie chcę czytać co jest wybierane , co ono robi, co oni robią itd. itp.
    >
    > Chcę usłyszeć TWOJE stanowisko - czy TOBIE zależy żeby użytkownicy
    > Twojego programu byli nękani przez policję i KARANI przez sądy?

    jezlei przylapani nie zechca zaplacic za moj program to owszem chce by
    zostali ukarani, bo idac inym tokiem rozumowania moglbym rownie dobrze
    rozdawac go za darmo.

    (Za nekanie uwazam nachodzenie 'na czuja', a nie nalot na podstawie
    nakazu sporzadzonego po tym jak np typa zauwazono gdy sciaga soft w
    sieci p2p).

    P.

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie