  • 101. Data: 2010-11-04 07:54:59
    Temat: Re: napad z bronia/atrapa, a wysokosc wyroku
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:p...@r...org...

    > Czym jest zatem uszkodzona broń?

    no i niesmiertelne, jaka to roznica dla napadnietego? ;)

  • 102. Data: 2010-11-04 07:55:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:1c2s22bebxe8h$.rneghj25k2zy$.dlg@40tude
    .net...

    > Dlaczego? Bandyta też człowiek.

    nie dla mnie

  • 103. Data: 2010-11-04 07:56:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4cd1f376$...@n...home.net.pl...

    > Oraz za to, jakie zagrożenie faktycznie powodował, nawet wbrew własnym
    > chęciom.

    dlatego zroznicowanie powinno i z tego co rozumiem jest tylko dla dolnego
    zakresu widelek, a gorny pozostaje bez zmian

  • 104. Data: 2010-11-04 07:57:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4cd1f4ff$...@n...home.net.pl...

    > Czyli jak w ciemnościach ktoś powie "oddawaj kasę bo strzelam" to też
    > uznasz to za rozbój z bronią w ręku - wszak w tych warunkach nie
    > widzisz, co ma w ręku. ani nawet czy ma coś w reku.

    osobiscie tak wlasnie uwazam i za taki wlasnie rozboj powinien zostac
    ukarany

  • 105. Data: 2010-11-04 07:58:33
    Od: RedLite <s...@o...es>

    W dniu 2010-11-04 00:43, oskarżony *Andrzej Lawa*, zeznał co następuje:

    > Bredzisz.

    Przepraszam, mój błąd. Zasad działania jest identyczna jednak b.p.
    natomiast lufki maja gładkie :)
    Jednakowoż podciągniecie asg pod narzędzie niebezpieczne (wszak miota
    kulki na odległość i jakąś krzywdę zrobić może) nie jest juz taką brednią

    --

    signature

  • 106. Data: 2010-11-04 07:58:48
    Od: RedLite <s...@o...es>

    W dniu 2010-11-04 02:03, oskarżony *RadoslawF*, zeznał co następuje:

    > Najbardziej "bronią pneumatyczną" jest ASG sprężynowe czy elektryczne ?
    > :-)

    *Air* soft gun :D

    --

    signature

  • 107. Data: 2010-11-04 08:01:53
    Od: RedLite <s...@o...es>

    W dniu 2010-11-04 08:28, oskarżony *Henry(k)*, zeznał co następuje:

    lol
    Popracuj trochę nad analogiami

    --

    signature

  • 108. Data: 2010-11-04 08:11:50
    Od: RedLite <s...@o...es>

    W dniu 2010-11-04 08:37, oskarżony *Olgierd*, zeznał co następuje:

    > Czym jest zatem uszkodzona broń?

    W jaki sposób uszkodzona?

    art 6a.1
    "Broń palna może zostać pozbawiona w sposób trwały cech użytkowych przez
    uprawnionego przedsiębiorcę, zgodnie ze specyfikacją techniczną
    określającą szczegółowo sposób pozbawiania cech użytkowych danego
    rodzaju, typu i modelu broni, zwaną dalej "specyfikacją techniczną",
    wydaną przez jednostkę uprawnioną i zatwierdzoną przez jednostkę
    uprawnioną do potwierdzania pozbawienia broni palnej cech użytkowych."

    Ponadto, każdy przypadek należy traktować indywidualnie Jeśli gość wpada
    do kantoru z czymś co ma zamek i lufę, ale ewidentnie i na pierwszy
    rzut oka widać, że nie da się z tego strzelić to IMO ... mamy problem
    :D Bo mamy w tym przypadku broń, ale nie mamy narzedzia niebezpiecznego
    :D (odwrotnie aniżeli w przypadku asg)

    --

    signature

  • 109. Data: 2010-11-04 08:18:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.11.2010 08:57, szerszen pisze:

    > osobiscie tak wlasnie uwazam i za taki wlasnie rozboj powinien zostac
    > ukarany

    Rozbój - tak. Ale z bronią w ręku????????

  • 110. Data: 2010-11-04 08:24:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.11.2010 08:58, RedLite pisze:
    > W dniu 2010-11-04 00:43, oskarżony *Andrzej Lawa*, zeznał co następuje:

    > Przepraszam, mój błąd. Zasad działania jest identyczna jednak b.p.
    > natomiast lufki maja gładkie :)

    Nie bardzo rozumiem, co piszesz... Poza tym co ma gładkość lufy do rzeczy?

    Wszystkie moje urządzenia pneumatyczne mają lufy gwintowane, a bronią
    (pneumatyczną) nie są.

    > Jednakowoż podciągniecie asg pod narzędzie niebezpieczne (wszak miota
    > kulki na odległość i jakąś krzywdę zrobić może) nie jest juz taką brednią

    Cóż, toć i długopisem można komuś krzywdę zrobić. Nie tylko pisząc
    paszkwile ;)

    Mając duży sygnet też można kogoś bardziej uszkodzić niż gołą ręką.

    Ba! Jogurt truskawkowy może być niebezpieczny dla kogoś poważnie uczulonego.

    Kontynuować? ;->