  • 1. Data: 2010-11-02 16:47:22
    Temat: Ustawa "antynikotynowa"
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

    Witam!

    Szukam w sieci szczegółów dot. ustawy, która wejdzie w życie od 15 listopada
    br. Niestety wciąż nie mogę znaleźć sensownych odpowiedzi podpartych
    ww. ustawą. Czy ktoś mógłby się podzielić jak to będzie wyglądało po 15/11?
    Jak w końcu wygląda ta ustawa? Czy wszystkie lokale (w tym kawiarnie, puby,
    bary) będą wolne od dymu? W różnych artykułach z wiosny br. widzę jakieś
    wyłączenia dot. lokali poniżej 100 m2. W jedynym tekście ustawy o zmianach
    nie widzę takich zapisów:

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2010/0529.htm

    Będę wdzięczny za jakieś sprawdzone linki albo wiarygodne komentarze.

    Pozdrawiam,
    Pan Łoś

  • 2. Data: 2010-11-02 17:14:02
    Temat: Re: Ustawa "antynikotynowa"
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > br. widzę jakieś wyłączenia dot. lokali poniżej 100 m2.
    > Będę wdzięczny za jakieś sprawdzone linki albo wiarygodne komentarze.

    Zdaje sie, ze Senat wykreslil "ponizej 100 m". Ma byc tak:

    - lokale tylko dla niepalacych, chyba ze wlasciciel wydzieli pomieszczenie
    do palenia, ktore ma byc odizolowane tak zeby dym sie nie wydostawal lub
    jezeli lokal sklada sie z 2 pomieszczen to tez dopuszcza sie palenie w
    jednym z nich o ile dym nie bedzie sie wydostawal.

    Dysiek

  • 3. Data: 2010-11-02 18:29:34
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

> [...]
    > jezeli lokal sklada sie z 2 pomieszczen to tez dopuszcza sie palenie w
    > jednym z nich o ile dym nie bedzie sie wydostawal.

    Faktycznie na to wygląda.
    Dziękuję za informację.

    Pan Łoś