  • 61. Data: 2024-06-16 23:00:50
    Temat: Re: na dachu sejmowym [Rzepa już znalazła Litwina winnego podżegania :-)]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Po co na nim barierka?>

    Żeby każde wyjście technika nie podlegało pod roboty na wysokości.

    > Toteż go napomnieli. Tylko poseł mądrzejszy. Zwrócono mu uwagę i zszedł.
    > Ta widać nie mogli zrozumieć, że to nie jest miejsce do leżakowania.

    Bo oni chcieli protestować, a rektor chciał dupę wozić główną bramą.
    Zarzut blokowania drogi pożarowej jest z dupy wzięty.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 62. Data: 2024-06-17 01:54:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No dobra - ja w takim razie dziwny jestem. To znaczy może i bym wylazł,
    > ale nie tlumaczyłbym się że nie wiedziałem, że okno do tego nie służy;)

    A on się tak tłumaczył?

    --
    Marcin

  • 63. Data: 2024-06-17 02:12:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Coś w tym stylu. Ale poważnie jak ktoś wychodzi oknem na dach bo nie
    > było kartki, to mam wątpliwość czy powinien być posłem;)

    Wykazujesz jakieś uwarunkowania rodem z państw totalitarnych :)
    Okno-nieokno, jak jest coś interesującego, innym krzywdy nie robi to
    dlaczego nie? Ale jak przejdziesz ulicję w niedozwolonym miejscu i
    policja Cię złapie to od razu atakujesz Roberta, bo za zachodnią granicą
    nikt się do tego nie czepia :) Prlowski syndrom niedeptania trawników?

    Rozsądek bądź nie wychodzenia przez okno na dach powinien wynikać z
    rzeczywistego niebezpieczeństwa/ryzyka/wiedzy o tym miejscu, naruszania
    praw innych osób, i gotowości poniesienia odpowiedzialności za to
    wyjście (np. pokrycie zniszczeń jak uszkodzi się dach), a nie bo przez
    okno to nie wolno.

    --
    Marcin

  • 64. Data: 2024-06-17 06:09:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wykazujesz jakieś uwarunkowania rodem z państw totalitarnych :)

    NIe sądzę;)

> [...]
    > praw innych osób, i gotowości poniesienia odpowiedzialności za to
    > wyjście (np. pokrycie zniszczeń jak uszkodzi się dach), a nie bo przez

    Ale zasadniczo przez okno nie wolno... Podobnie właśnie jak z czerwonym
    światłem. Jak nikomu krzywda się nie dzieje to... można, tylko dalej nie
    wolno. Jak jesteś posłem, którego nie lubi marszałek i pismaki, to
    lepiej nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 65. Data: 2024-06-17 06:10:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A on się tak tłumaczył?

    Że chciałem to polazłem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 66. Data: 2024-06-17 08:07:51
    Temat: Re: na dachu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jun 2024 20:49:50 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Aby na pewno? ;)
    > https://prnt.sc/GXFbryM0mr_M
    > https://prnt.sc/vvt9MZPzvDdJ
    > https://prnt.sc/sG6Pal9i51qS

    Dziennikarze twierdzą, ze posel potwierdza, iz na dachu był :-)

    J.

  • 67. Data: 2024-06-17 10:00:37
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    iewicz-posel-na-dachu-czyli-jak-wysoko-moglismy-zajs

    ia-mateckiego-za-incydent-w-hotelu-sejmu.html

> [...]
    > zagrożenie. Poruszanie się w półmroku lub nad ranem może skończyć się
    > utratą życia czy bardzo poważnymi konsekwencjami. Dach nie jest miejscem
    > na spacery. Są inne metody na obserwowanie wschodu słońca. Sprawę
    > będziemy procedować na następnym posiedzeniu Sejmu - wyjaśnił Hołownia."
    >
    > Ojciec błądzących (w ciemności) dziecii, pasterz zagubionych owieczek.
    > Dobrze musi się dziać w Rzeczpospolitej skoro atencja Marszałka Sejmu
    > skierowana jest na takie sprawy. Ciekawe czy troszczy się też co Matecki
    > pija, w tym na śniadanie, i czy przypadkiem nie przechodzi ulicy w

    Od razu 'niedozwolonych', 'nieprzeznaczonych'. Troszczy się przecież a
    nie zdążył zabronić.

    > Rozumiem, że czasy się zmieniają, ale co jest złego w chodzeniu nocą po
    > dachu? Tzn. dorosła osoba, nie włamująca się na ten dach i nie
    > uszkadzająca go w jakiś sposób? A może się boją, że im spadnie i będzie,
    > że Bodnar/Giertych zaszczuli go pomówieniami nt. funduszu :)

    Jeszcze nie wiemy.

  • 68. Data: 2024-06-17 10:05:08
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 15.06.2024 o 07:16, Shrek pisze:

    > Ma rację - jako marszałek jest odpowiedzialny za budynek. Sam łazimem w
    > różne miejsca ale wiedziałem że nie wolno i w razie w dostanę opierdol a
    > jak ktoś będzie uparty to pewnie jakieś zarzuty.

    Ale marszałek czy 'krasnal' zakłócający myśli?

    > Najbardziej banalna sprawa to że łatwo się wyjebać o instalację
    > odgromową co i mi się zdarzyło kilka razy mimo dość dużego doświadczenia
    > w chodzeniu po dachach;)

    Może on ma większe :-)

    > Odwróćmy pytanie - co ma zrobić kotłowna - udawać że nic się nie stało i
    > każdy może sobie po dachu sejmu chodzić?

    Tak każdy to nie bo Ty byś się wyp.. :-)

  • 69. Data: 2024-06-17 10:07:41
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 15.06.2024 o 09:28, Shrek pisze:

    > Poza tym sej to chyba podpada pod jakieś budynki strategiczne - nie
    > wypada żeby można tam było po dachach łazić bez zezwolenia.

    To Audytora posłać, on by im wytłumaczył, że nie ma tabliczki :-)

  • 70. Data: 2024-06-17 10:33:57
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.06.2024 o 13:04, Shrek pisze:

    > No nie wiem. Ja bym raczej nie pomyślał że okno w pokoju nie służy do
    > wyłażenia na dach, nawet jakby zakazu nie nakleili.

    Nie służy, ale zakazanym nie czyni.