  • 51. Data: 2024-06-16 15:00:14
    Temat: Re: na dachu sejmowym [Rzepa już znalazła Litwina winnego podżegania :-)]
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Widać zasmakował w tej formie zwiedzania.
    > https://twitter.com/DariuszMatecki/status/1802053762
    149695762

    Po jutubach krążą różne filmy, różnych urbex-ów, jest też Polak co łazi
    po różnych wieżach i wieżowcach bez zabezpieczeń. "Wszyscy" im kibicują
    i zazdroszczą, a tu Sejmmarszal robi gównoburzę, jakby nie było
    większych problemów w tym kraju.

    > Co następne? Może dach jakiegoś więzienia/aresztu? :)

    Jak ma takie hobby i możliwości, to czemu nie?

  • 52. Data: 2024-06-16 18:09:40
    Temat: Re: na dachu
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.06.2024 o 16:06, J.F pisze:
    > A tymczasem w Sejmie afera - poseł Matecki biegał w nocy po dachu
    > Sejmu.
    >
    > Co prawda nowsze dane mowią, ze to 5 rano, więc żadna noc w Sejmie,
    > poseł wyszedł na dach przez okno ze swojego pokoju, strażnik go
    > upomniał ... strażnicy dach patrolują?
    >
    > Hołownia zapowiada wniosek o ukaranie, ale ciekaw jestem, czy w jakims
    > regulaminie jest zakaz wychodzenia na dach, lub tabliczka zakazu
    > wejscia lub przejscia w odpowiednim miejscu.
    >
    > Jeszcze sie okaże, ze winny jest gospodarz budynku, czyli marszałek
    > Hołownia :-)

    Musi chciał byś tak sławny jak Banot i może mu jeszcze wyjść :-)

  • 53. Data: 2024-06-16 22:19:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Każdy może się pomylić. Też zaparkowałeś bo byłeś przeświadczony o
    > legalności czynu. ;)

    Coś w tym stylu. Ale poważnie jak ktoś wychodzi oknem na dach bo nie
    było kartki, to mam wątpliwość czy powinien być posłem;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 54. Data: 2024-06-16 22:20:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To jakiś dziwny jesteś :) Tzn. jakbym tam spędzał jedną noc to pewnie
    > bym nie wylazł, ale jak kilka/nacie, a jeszcze nie byłbym jakiś zupełnie
    > nowy w tym sjemie, to myślę, że prędziej czy później bym wylazł.

    No dobra - ja w takim razie dziwny jestem. To znaczy może i bym wylazł,
    ale nie tlumaczyłbym się że nie wiedziałem, że okno do tego nie służy;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 55. Data: 2024-06-16 22:26:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A Hołownia mógł? W jakim trybie? Ma uprawnienia? ;)

    Pewnie w takim że jest szefem tego cyrku;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 56. Data: 2024-06-16 22:32:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2024 o 14:55, nadir pisze:

    > Jedynie na podniesienie alarmu czy ewentualne udowodnienie czynu, w
    > niczym nie zabezpiecza przed przedostaniem się.

    To z grubsza tak jak system antywłamaniowy - przed włamaniem jako takim
    nie zabezpiecza.

    > I na to są znane od dawna rozwiązania.

    Tak - generalnie zamek, albo kontrola dostępu (z samozamykaczem).

    > Na strzeżony też, więc w czym problem?

    Jak rozumiem w tym że wlazl.

    > Droga pożarowa czasem jest też pierwszą drogą do ewakuacji, więc służy
    > wszystkim nie tylko służbom.

    To jak będzie ewakuacja to się przesuną.

    > Natomiast komuś przeszkadzało blokowanie
    > przejścia/przejazdu więc zrobił z tym porządek.

    Zgadza się - ale należy to po prostu powiedzieć - zarzut blokowania
    drogi _pożarowej_ jest po prostu dęty - i raczej się nie obroni.

    > Jakie były pobudki
    > jednych i drugich, to inny temat jednych, ale żeby robić sensację z
    > łażenia po dachach, to też trzeba mieć coś nie tak ze śmigłem.

    E tam - nie ma już solidnych afer, to chyba dobrze;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 57. Data: 2024-06-16 22:34:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2024 o 15:00, nadir pisze:

> [...]
    > po różnych wieżach i wieżowcach bez zabezpieczeń. "Wszyscy" im kibicują
    > i zazdroszczą, a tu Sejmmarszal robi gównoburzę, jakby nie było

    I zawsze jak go namierzą w czasie czynu to czekają na niego na górze
    ochroniarze i policjanci. Sam kiedyś robiłem lekki urbex, ale nie
    udawałem że mi wolno. Inna spawa że raczej nikt się nie czepiał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 58. Data: 2024-06-16 22:35:14
    Temat: Re: Uniwersytetu Warszawski im. J. Piłsudskiego (wojskowego zamachowca stanu) od 1935 roku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2024 o 15:01, A. Filip pisze:

    > :-)
    >
    > Sądzisz że nikt nie skorzysta z nadciągającej setnej rocznicy nadania
    > imienia do stworzenia sytuacji wymuszenia "milczącej zgody" co do
    > ciągłości "bycia imienia"?

    Niech próbuje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 59. Data: 2024-06-16 22:46:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Dobra - obejrzałem zdjęcia - to dach techniczny. Na 100% nieprzeznaczony
    > do łażenia po nim przez osoby postronne.

    Po co na nim barierka?>
    > Ale policja (i rektor) mówili o drogach pożarowych - ci się nie
    > przykleili więc w razie "w" by po prostu się odsunęli. Zresztą
    > analogicznie dach techniczny nie służy do spacerowania przez
    > przypadkowych posłów.

    Toteż go napomnieli. Tylko poseł mądrzejszy. Zwrócono mu uwagę i zszedł.
    Ta widać nie mogli zrozumieć, że to nie jest miejsce do leżakowania.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 60. Data: 2024-06-16 22:48:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.06.2024 o 12:13, nadir pisze:
    > Bo to była interwencja poselska, gość sprawdzał czujność strażników i
    > poziom zabezpieczeń. Niech teraz Hołownia udowadnia, że nie.

    Myślę, ze nikt nikomu nie będzie niczego udowadniał. Napomnieli. Zszedł
    i gdyby dziennikarze nie kręcili afery, to by w ogóle nie było tematu.
    --
    (~) Robert Tomasik