  • 11. Data: 2006-11-28 08:31:55
    Temat: Re: lokatorzy na "dziko"
    Od: k...@g...com

    simpson_wr napisał(a):
    > Witam
    > Drodzy forumowicze, mam pytanie odnosnie kupna mieszkania z tzw
    > lokatorami na "dziko"

    A co rozumiesz poprzez lokatorów "na dziko"?
    Mają oni jakiś tytuł prawny do zajmowanego lokalu, są tam
    zameldowani?

    Pzdr.

  • 12. Data: 2006-11-28 14:43:21
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > a co jesli takim "dzikim" lokatorom w moim mieszkaniu dokoptuje innych
    > lokatorow, w koncu moje mieszkanie, wolno mi, takich ktorzy beda
    > uprzykrzac im zycie, zajmowac lazienke ;), generalnie mieszkac
    >
    > mam nadzieje ze to nie jest zabronione

    jest.
    wylądujesz w sądzie z haslem naruszenie miru domowego, bo wszedłeś do
    mieszkania, które znajduje się w ich posiadaniu.

  • 13. Data: 2006-11-28 14:44:11
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    simpson_wr napisał(a):
> [...]
    > lokatorami na "dziko"

    >A co rozumiesz poprzez lokatorów "na dziko"?
    >Mają oni jakiś tytuł prawny do zajmowanego lokalu, są tam

    a to coś zmienia?
    liczy się fakt, że mieszkają.
    Dostaniesz wyrok o ich eksmisję i w praktyce możesz go sobie w ramki oprawić

  • 14. Data: 2006-11-28 15:26:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > jest.
    > wylądujesz w sądzie z haslem naruszenie miru domowego, bo wszedłeś do
    > mieszkania, które znajduje się w ich posiadaniu.

    super, czyli prawem wlasnosci w polsce mozna sobie dupe podetrzec,
    przynajmnije na to wychodzi, rozumiem ze nie ma znaczenia, ze oni w tym
    lokalu tylko sa, nie maja zadnej umowy na jego wynajem czy cos w tym
    stylu?

  • 15. Data: 2006-11-28 15:48:47
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
> [...]
    To wskazujesz komornikowi majek gminy - np. konto które gmina podaje do
    wpłat podatku od nieruchomości.
    Gdy komornik odmówi zajęcia to wnosisz skargę na czynności komornika do
    sądu.

  • 16. Data: 2006-11-28 16:31:12
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 28 Nov 2006 08:43:21 -0600, w <ekhhue$rj1$1@inews.gazeta.pl>, "witek"
    <w...@g...pl.invalid> napisał(-a):

    > jest.
    > wylądujesz w sądzie z haslem naruszenie miru domowego, bo wszedłeś do
    > mieszkania, które znajduje się w ich posiadaniu.

    Dlaczego? Można zameldować tam 12 Ormianów, muszą ich wpuścić -- jeżeli nie, to
    wprowadzi ich policja :).

  • 17. Data: 2006-11-28 16:45:04
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > I co to da odnośnie ich "dzikiego" przebywania? Zresztą nie powinno to być
    > skuteczne skoro oni tam faktycznie przebywają.

    Do momentu, kiedy nie opuszczą np. pokoj za potrzebą - wtedy szlaban do
    pokoju i tak po kolei, aż za potrzebą taką, czy inną wyjdą na klatkę
    schodową.

    +inż.leva+

  • 18. Data: 2006-11-28 16:47:03
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > to, że wygrał nie oznacza jeszcze, że cokolwiek dostał.
    > ja też wygrałem, a komornik twierdzi, że gmina nie ma pieniędzy.

    No do na początek odliczasz sobie od podatku od nieruchomości/wieczystego
    użytkowania. Jak jesteś bardzo upierdliwy, to wynajmujesz od gminy jakiś
    lokal wystawiony na przetarg i nie płacisz za niego czynszu.

    +inż.leva+

  • 19. Data: 2006-11-28 18:43:50
    Od: "simpson_wr" <k...@g...com>

    k...@g...com napisał(a):

    > A co rozumiesz poprzez lokatorów "na dziko"?
    > Mają oni jakiś tytuł prawny do zajmowanego lokalu, są tam
    > zameldowani?
    >
    > Pzdr.

    po pierwze dzieki za wszystkie odpowiedzi
    a co do pytania, to:
    sa zameldowani na czas nie okreslony ale skonyczla im sie umowa najmu
    lokalu

    pozdr

  • 20. Data: 2006-11-28 22:59:39
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    witek napisał(a):

    > Zwrotu możesz dochodzić sądownie od gminy,ale nie znam takiego co by mu się
    > udało.

    W przypadku gdy juz jest nakaz eksmisji, jak napisales mozna wystapic do
    gminy o odszkodowanie oraz o pokrycie kosztow zwiazanych z mieszkaniem
    darmozjadow. W takim wypadku bardzo czesto okazuje sie ze jednak lokal
    zastepczy sie znalazl :)

    Sam wlasnie jestem w podobnej sytuacji, i juz wystepujemy (wspolnicy
    nieruchomosci) do miasta o odszkodowanie - zobaczymy co bedzie dalej :)

    Jacek