  • 121. Data: 2006-12-03 08:52:13
    Temat: Re: lokatorzy na "dziko"
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:eks9d3$itb$1@news.interia.pl...

    > Nie marnuje niczego na ochronę złodzieji, bo to państwa nic nie kosztuje.
    > I bardzo dobrze.

    no pewnie, kradziez przewaznie nic nie kosztuje i przewaznie sie oplaca, w
    tymwypdaku tez zarowno zlodziejowi bezposredniemu jak i posredniemu czyli
    panstwu

  • 122. Data: 2006-12-03 08:53:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:tjh844-4fe.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Winę należy udowodnić. To trwa.

    jaka wine, nie masz zadnych potwierdzen na wplaty za lokal, nie masz umowy,
    znaczy sie nie placisz nie ma co udowadniac, mieszkasz tam bezprawnie
    wylatujesz, trwa to cale 5 minut

  • 123. Data: 2006-12-03 13:41:28
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > no pewnie, kradziez przewaznie nic nie kosztuje i przewaznie sie oplaca, w
    > tymwypdaku tez zarowno zlodziejowi bezposredniemu jak i posredniemu czyli
    > panstwu

    a co ci państwo ukradło?

  • 124. Data: 2006-12-03 15:02:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > a co ci państwo ukradło?

    bezposrednio nic, jednak chroni zlodzieja ktory okrada wynajmujacego,
    pozwala mu na to, wiec przyczynia sie do powstawania kolejnych szkod

  • 125. Data: 2006-12-03 16:46:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > bez znaczenia

    Hehe

    > taki ze to ja musze udowadniac przed sadem ze jestem okradany, jak udowodnie

    Ależ to podstawowa zasada państwa prawa - domniemanie niewinności!

    Nie pasuje? Won do jakiejś dyktatury.

    > ze mam zlodzieja w domu, to panstwo zamiast go pozwolic usunac, kaze mi za

    Jak to faktyczne złodziej, to trafi do więzienia.

    > niego placic i jeszcze szukac mu mieszkania, a ktore tez bedzie kazalo mi

    A w którym miejscu?

    > zaplacic, i dalej caly korowod paranoi z tym zwiazany

    Mocno przekręcasz fakty.

    > ale co ciebie czy panstwo to obchodzi, a moze wszystko pozostale bylo na
    > zone,

    Nic nie obchodzi i nie jest to istotne. Ochrona posiadania nadal działa.

    > to mieszkanie jest jego i mu sie nalezy, elementarne prawo wlasnosci

    A oni sobie mieszkają - elementarne prawo posiadania.

    > nie twoj zasmarkany interes, ma mieszkanie i mu sie ono nalezy, szczegolnie
    > jak zamieszkuja je zlodzieje

    No beton...

    Powtarzam: skoro to złodzieje to zawiadom o popełnieniu przestępstwa i
    oczekuj na wyrok skazujący za kradzież.

    > no to zes sie teraz odezwal i pokazales co z ciebie za glab, fakty sa takie
    > jak napisalem panstwo chroni w tym wypadku zlodzieja, tak jak za zlodzieja
    > uwaza sie jezdzacego na gape, tak zlodziejem jest ktos kto mieszka w cudzj

    To ja ciebie też sobie uważam za złodzieja, bo kradniesz mi czas. A
    teraz idź jak grzeczny obywatel do więzienia, złodzieju.

    Pierdolisz ciągle głupoty.

  • 126. Data: 2006-12-03 16:47:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > jaka wine, nie masz zadnych potwierdzen na wplaty za lokal, nie masz umowy,
    > znaczy sie nie placisz nie ma co udowadniac, mieszkasz tam bezprawnie
    > wylatujesz, trwa to cale 5 minut

    Idź przywitaj się z Dzierżyńskim.

  • 127. Data: 2006-12-03 16:48:54
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > bezposrednio nic, jednak chroni zlodzieja ktory okrada wynajmujacego,
    > pozwala mu na to, wiec przyczynia sie do powstawania kolejnych szkod

    Chroni człowieka jako istotę ludzką.

  • 128. Data: 2006-12-03 17:29:22
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Idź przywitaj się z Dzierżyńskim.

    Dokładnie.
    Wg niego do dzikich lokatorów powinno się po prostu strzelać i to by
    rozwiązało problem państwa opiekuńczego.
    Inne argumenty inż danie mu w gebę do niego nie przemawiają. Kasa jest na
    pierwszym miejscu.

  • 129. Data: 2006-12-03 19:53:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Chroni człowieka jako istotę ludzką.

    chroni zlodzieja, dziwne tylko ze w tym jednym przypadku, jakjezzdzisz na
    gape i okradasz przedsiebiorstwo jestes karany, jak ukradniesz
    samochod,jesteskarany, jak okradniesz bank jestes karany, jak okradasz
    wlasciciela mieszkania ktore bezpodstawnie zamieszkujesz, jestes pod
    ochrona, paranaoja

  • 130. Data: 2006-12-03 19:55:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Wg niego do dzikich lokatorów powinno się po prostu strzelać i to by
    > rozwiązało problem państwa opiekuńczego.

    czy jak policja zlapie cie w cudzym samochodzie, to wystarczy ze powiesz ze
    go kupiles aby olali zgloszenie kradzierzy?