  • Data: 2004-08-17 09:17:16
    Temat: list polecony
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Nie dotarł do mnie list polecony. Nadawca pomylił numery bloków. A że było
    to miesiąc temu a nadawca nie dostał zwrotu postanowiłem zapytać pod
    wskazanym adresem czy przypadkiem go nie odebrali. Z rozmowy wywnioskowałem,
    że list odebrali, bo wiedzieli co było w środu. Poza tym oświadczyli, że
    wrzucili go do innej skrzynki, w co już nie wierzę.
    Co może nadawca zrobić w takiej sytuacji? Dlaczego listonosz zostawił list
    obcym ludziom, pomimo że przynosi mi korespondencję od 20 lat ? Czy wolno
    jest przyjąć i otworzyć list którego adresatem jest inna osoba?

    Proszę o radę.
    Pzdr
    Wojtek