  • 31. Data: 2008-11-18 08:05:31
    Temat: Re: linia TP na mojej dzialce
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 17 Nov 2008 21:02:34 +0100, Alek napisał(a):

    > Ten kto kładzie kable.

    I wniosek do KW też od niego? E, coś mi się nie widzi.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 32. Data: 2008-11-18 08:27:28
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał

    > I wniosek do KW też od niego? E, coś mi się nie widzi.

    Co chciałbyś wpisywać w KW?
    Widziałem różne mapy działek z zaznaczonymi przewodami podziemnymi
    a w KW żadnych wpisów. Przed budową linii uzyskuje się pozwolenie
    na budowę, po budowie nanosi się to na mapę zasadniczą i tyle.

  • 33. Data: 2008-11-18 08:48:04
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 18 Nov 2008 09:27:28 +0100, Alek napisał(a):

> [...]
    > KW żadnych wpisów. Przed budową linii uzyskuje się pozwolenie na budowę,
    > po budowie nanosi się to na mapę zasadniczą i tyle.

    O coś takiego:

    http://tinyurl.com/sluzebnosc-ksiega-wieczysta

  • 34. Data: 2008-11-18 08:53:01
    Od: Daniel <d...@o...pl>

    > Wygląda na to, że ułożyli kabel podstępem, czyli w sposób nieważny.

    o to wlasnie pytalem.

    > Płacą za dzierżawę ziemi zajetej przez kabel?

    oczywiscie, ze nie - paradoksalnie - nie chca mi nawet telefonu podlaczyc.

    > Jeżeli nie to ustal odpłatność za uzytkowanie,
    > a w przypadku odmowy ządaj usunięcia.

    taki jest moj cel.

    pozdrawiam

    Daniel

  • 35. Data: 2008-11-18 08:54:17
    Od: Daniel <d...@o...pl>

    > Powinno być notarialnie. A jak dawno to oświadczenie było podpisane?

    2004. dzialka miala wowczas status dzialki rolnej. w miedzy czasie
    zmienil sie jej status i teraz jest na niej domek.

    pozdrawiam

    Daniel

  • 36. Data: 2008-11-18 08:59:42
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 17 Nov 2008 18:47:04 +0000, WM napisał(a):

    > Wygląda na to, że ułożyli kabel podstępem, czyli w sposób nieważny.

    Podstępem -- czyli? Przyjechali w nocy, ułożyli druty podczas snu
    właściciela nieruchomości?
    A może zbywca -- bo jak rozumiem wątkodawca kupił nieruchomość w takim
    stanie -- nie poinformował nabywcy o obciążeniu działki? I tu można
    szukać sprawiedliwości...?

  • 37. Data: 2008-11-18 09:01:31
    Od: Daniel <d...@o...pl>

    > Cholera, od tego prawa własności to ludziom się we łbach
    > poprzewracało!

    jesli do mnie pijesz, to sorry, ale jest to moja reakcja obronna.
    wychodze z zalozenia, ze skoro ja kiedys wykazalem gest dobrej woli to
    czemu darowany ma mnie teraz olewac?

    oczywiscie przytoczysz kolejne przyslowie.. "jak kuba bogu....tak...",
    ale co z tego? ja otwarcie o tym pisze (nawet do TP), ze kabel mi nie
    przeszkadza jednak oczekuje w zamian podjecia pewnych czynnosci. a sam
    kabel moze mi zaczac przeszkadzac.

    pozdrawiam

    Daniel

  • 38. Data: 2008-11-18 09:22:16
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    Daniel pisze:
    > ja otwarcie o tym pisze (nawet do TP), ze kabel mi nie
    > przeszkadza jednak oczekuje w zamian podjecia pewnych czynnosci. a sam
    > kabel moze mi zaczac przeszkadzac.

    Jeżeli złożysz zamówienie na telefon analogowy (tzw. usługa powszechna),
    to w ciągu 10 miesięcy TP musi Ci podłączyć telefon - to po pierwsze...
    i sam to właśnie przerabiam...:)
    Po drugie nie zastanawiaj się i posadź drzewka...(z wielkimi
    korzeniami...:)) usiądź na tarasie... rozpal sobie grilla i patrz jak
    będą szukać usterki... Jak stwierdzą, że to u Ciebie to zaproś ich na
    grilla i niech Ci podadzą rozwiązanie problemu.
    Oczywiście kopać im nie wolno bo ogród masz zagospodarowany i z mapek
    nie wynika, że tam jest jakikolwiek kabel więc dlaczego masz się zgadzać
    na rozrycie ogrodu w poszukiwaniu kabla, którego tam wg Ciebie nie ma...
    Niech Ci udowodnią (mapy), że ten kabel tam jest.
    Przerobiłem właśnie ten temat z sąsiadem. Nie chciał abym się do niego
    przyłączył mimo, że wcześniej deklarował taką wolę... Podsadziłem więc
    drzewko... pechowo wyszło na kablu... Teraz mota się aby radiowo
    połączyć budynki...:) A ja czekam spokojnie na telefon, który TPSA i tak
    mi musi podłączyć..

  • 39. Data: 2008-11-18 09:22:33
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

  • 40. Data: 2008-11-18 09:24:56
    Od: Daniel <d...@o...pl>

    > Jeżeli złożysz zamówienie na telefon analogowy (tzw. usługa powszechna),
    > to w ciągu 10 miesięcy TP musi Ci podłączyć telefon - to po pierwsze...

    w tym sek, ze nie moge czekac...

    pozdrawiam

    Daniel