  • 51. Data: 2008-11-18 15:43:42
    Temat: Re: linia TP na mojej dzialce
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał

    > O coś takiego:
    >
    > http://tinyurl.com/sluzebnosc-ksiega-wieczysta

    Wiem co to służebność, ale z praktyki wiem to, co powyżej opisałem.

  • 52. Data: 2008-11-19 06:42:44
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > W takim wypadku służebność nigdy nie powstała, ponieważ umowa ją
    > ustanawiająca
    > była nieważna. Jednak marne to dla Ciebie pocieszenie, bo jeśli zarządzasz
    > od
    > TP usunięcia urządzeń (robi się to w trybie art. 222 par 2. kc.), to oni
    > na
    > pewno wystąpią do sądu z wnioskiem o obciążenie twojej nieruchomości
    > służebnością przesyłu i sąd raczej to zrobi.

    Ale do tego czasu może spokojnie kable wyrwać z ziemi i pociąć na
    kawałki.....

    zbyszek

  • 53. Data: 2008-11-19 06:44:17
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    "Daniel" <d...@o...pl> wrote in message

    > o to wlasnie pytalem.

    > oczywiscie, ze nie - paradoksalnie - nie chca mi nawet telefonu podlaczyc.

    > taki jest moj cel.

    Silne pole magnetyczne oddziałujące na kable z bliska może skutecznie
    zakłucic
    sygnał przesyłany w kablu - no cóż kabel soboe leży a obok stoi jakieś inne
    ustrojstwo...
    jak się komus nie podoba to może sobie kabel przenieść .....- czy to
    legalne?\

    zbyszek

  • 54. Data: 2008-11-21 13:47:59
    Od: "Adam Kowalski" <x...@y...pl>

    Użytkownik "WaskiDiver" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Po drugie nie zastanawiaj się i posadź drzewka...(z wielkimi
    > korzeniami...:))

    Przepraszam za OT, ale czy mógłbyś mi wytłumaczyć w jaki sposób korzenie
    drzewa mogą uszkodzić kabel w ziemi? Jakie ewentualnie drzewko trzeba by
    było posadzić i ile czasu czekać na efekty?

  • 55. Data: 2008-11-21 14:27:26
    Od: Daniel <d...@o...pl>

    > Przepraszam za OT, ale czy mógłbyś mi wytłumaczyć w jaki sposób korzenie
    > drzewa mogą uszkodzić kabel w ziemi? Jakie ewentualnie drzewko trzeba by
    > było posadzić i ile czasu czekać na efekty?

    ano pewnie taki, ze na takie duze korzenie trzeba wykopac duza dziure, a
    przy kopaniu dziury ...

    pozdrawiam

    Daniel