eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawolicznik prądu › licznik
  • Data: 2003-03-31 17:17:57
    Temat: licznik
    Od: f...@w...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Nikt nie pomoże?
    > Przy okazji liczników mam pytanie w następującej sprawie:
    > Kupiłam kiosk handlowy, z instalacją elektryczną i zamontowanym licznikiem.
    > Natychmiast po zakupie zgłosiłam do ZE ten fakt. Po kilku miesiącach
    > zrezygnowałam z odbioru energii elektrycznej. Monter zdjął licznik i
    przyszedł
    > do domu informując męża, że na liczniku jest zerwana jakaś plomba. Po jakimś
    > czasie przyszedł rachunek obciążający za ponowną legalizację licznika i za
    jego
    > badanie.
    > Ja twierdzę, że:
    > 1. ZE nie dostarczył mi umowy o przesył energii.
    > 2. ZE nie wymienił licznika ani nie dokonał odbioru technicznego starego tym
    > samym nie rozliczył poprzedniego użytkownika.
    > 3. Monter nie dokonał demontażu przy mnie i nie poinformował mnie osobiście o
    > zaistniałym fakcie.
    > W związku z powyższym nie czuję się odpowiedzialna za wady licznika.
    > ZE twierdzi, że użytkownik odpowiada za zabezpieczenie licznika i nie
    przyjmuje
    > mojej argumentacji, iż nie mam nic wspólnego ze zniknięciem plomby, której
    być
    > może nigdy nie było.
    > Proszę o poradę po czyjej stronie leży racja i czy powinnam pokryć koszty.
    > Z góry dziękuję za odpowiedź
    > Teresa.
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1