  • 21. Data: 2006-06-18 20:24:19
    Temat: Re: legalność (?) prostytucji a opodatkowanie
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Andrzej Lawa napisał:

    > Nic. Ona korzyści może czerpać.
    >
    > Nikt inny (włączając w to skarb państwa) nie może. Kropka.

    Przecinek. Co Twoim zdaniem grozi skarbowi państwa jeśli ten zaczerpie
    korzyści majątkowych z nierządu?

    -------------------+
    -------------------+

  • 22. Data: 2006-06-18 20:24:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Ten co ściąga od wszystkich innych. Nie jego korzyść majątkowa.

    art 115 ust 4 kk

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 23. Data: 2006-06-18 20:35:51
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    zbihniew wrote:

    > Czyli prostytucją można wyjaśnić każdy posiadany majątek nabyty za
    > pieniądze z nieznanych (nieopodatkowanych) źródeł? Byłby to niesamowicie
    > wydajny sposób prania osobistych nieopodatkowanych dochodów.

    I jest.
    Teraz tylko prostytucję musisz uwiarygodnić przed US. Inaczej ci nie
    uwierzą. A jak ci nie uwierzą, to policzą ci 75%.

  • 24. Data: 2006-06-18 20:36:30
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Było. Popełnione przez tę osobę, która go osobiście wykończyła.
    > Nietrafiona analogia.

    No to powinni w takim razie wsadzić naczelnika US, pod który prostytutka
    podlega.

  • 25. Data: 2006-06-18 20:38:14
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Przecinek. Co Twoim zdaniem grozi skarbowi państwa jeśli ten zaczerpie
    > korzyści majątkowych z nierządu?

    Też nic. Oprócz faktu, że na świecie będą mieli niezły ubaw, że Polska
    jako kraj nadwyraz katolicki zalegalizował zyski z prostytucji.
    Dlatego nikt tego nie zrobi. Łącznie z Lepperm, Giertychem czy Kaczyńskimi.

  • 26. Data: 2006-06-18 20:41:22
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Przemek R. napisał:
    > [...]
    >
    > art 115 ust 4 kk

    A stoi coś na przeszkodzie motywowania prostytutki do płacenia podatków
    przez stosowanie kary pozbawienia wolności (zgodnie z kks)?

    -------------------+
    -------------------+

  • 27. Data: 2006-06-18 20:54:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Paweł Sakowski* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Było. Popełnione przez tę osobę, która go osobiście wykończyła.

    A zwierzchnicy, którzy stali za zbrodnią?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 28. Data: 2006-06-18 20:56:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Andrzej Lawa [###alawa@temporary_unavailable.###] napisał:

    > Czyli jak bezpieka słuzbowo wykończyła Popiełuszkę, to nie było to
    > przestępstwo?

    Po pierwsze bezpieka nie wykończyła służbowo Popiełuszki, bo nigdy to
    zabójstwo nie było zgodne z Polskim Prawem (nawet PRL-owskim). Po
    drugie Państwo nie ma osobowości prawnej i popełnić przestępstwa z
    samej swojej natury nie może. Przestępstwo mogą popełnić co najwyżej
    organy tego państwa, a ściślej funkcjonariusze albo urzędnicy tych
    organów.

  • 29. Data: 2006-06-18 21:08:06
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    witek napisał:
    > No to powinni w takim razie wsadzić naczelnika US, pod który prostytutka
    > podlega.

    Za co? Bo chyba nie z 204§2?

    -------------------+
    -------------------+

  • 30. Data: 2006-06-18 21:09:28
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    witek napisał:
    > na świecie będą mieli niezły ubaw, że Polska
    > jako kraj nadwyraz katolicki zalegalizował zyski z prostytucji.
    > Dlatego nikt tego nie zrobi. Łącznie z Lepperm, Giertychem czy Kaczyńskimi.

    A ja od paru postów piszę o tym, że tych zysków nie ma co legalizować.
    One są legalne, od dawna.