  • 11. Data: 2006-06-18 19:26:56
    Temat: Re: legalność (?) prostytucji a opodatkowanie
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable>

    DonWito wrote:

    > Z cudzego. A prostytutka, która pójdzie "na swoje"? Własne mieszkanko
    > do
    > prowadzenia działalności, sama sobie sterem, żeglarzem i okrętem -
    > czerpie korzyści z własnego nierządu, więc przestępstwa nie
    > popełnia. I co wtedy?

    Nic. Ona korzyści może czerpać.

    Nikt inny (włączając w to skarb państwa) nie może. Kropka.

  • 12. Data: 2006-06-18 19:31:05
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    DonWito wrote:
> [...]

    > prowadzenia działalności, sama sobie sterem, żeglarzem i okrętem -
    > czerpie korzyści z własnego nierządu, więc przestępstwa nie

    I nic. Podatków od tego nie płaci. Taka uprzywilejowana kategoria.
    Moze dlatego, ze czesc poslow przy okazji wypadów do Brukseli z ich
    uslug korzysta.

  • 13. Data: 2006-06-18 19:43:14
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    witek napisał:

    > I nic. Podatków od tego nie płaci.

    A powinna, bo prostytucja spod PIT nie jest wyłączona.

    -------------------+
    -------------------+

  • 14. Data: 2006-06-18 19:52:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Tylko co z tego. RP to nie osoba fizyczna i przestępstw nie popełnia.

    a jak by nie zaplacila to kto sciagnie kase? :)

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 15. Data: 2006-06-18 19:55:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Paweł Sakowski [###p...@s...pl.###] napisał:

    > Tylko co z tego. RP to nie osoba fizyczna i przestępstw nie
    popełnia.

    Chodzi o doktrynę, a nie karanie kogoś.

  • 16. Data: 2006-06-18 20:02:35
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Co ty nie powiesz... Ciekawe, co miałaby wpisać jako rodzaj prowadzonej
    > działalności...
    >
    > I przeczytaj sobie 204KK, szczególnie paragrf 2.
    >
    > Reasumuąc: ROTFL

    Czyli prostytucją można wyjaśnić każdy posiadany majątek nabyty za
    pieniądze z nieznanych (nieopodatkowanych) źródeł? Byłby to niesamowicie
    wydajny sposób prania osobistych nieopodatkowanych dochodów.

  • 17. Data: 2006-06-18 20:04:04
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Przemek R. wrote:

    > a jak by nie zaplacila to kto sciagnie kase? :)

    Ten co ściąga od wszystkich innych. Nie jego korzyść majątkowa.

    -------------------+
    -------------------+

  • 18. Data: 2006-06-18 20:12:42
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable>

    Paweł Sakowski wrote:

    > To już kwestia techniczna. Pewnie coś z okolicy odnowy biologicznej.

    ROTFL

    To jak "w okolicy" odnowy biologicznej odnajdziesz "prostytucja" i
    zarejestrujesz taką działalnośćm to pogadamy.

    > Kogo chciałbyś z tego ukarać?

    Tego, kto chciałby pobrać "udział" w dochodach z prostytucji.

  • 19. Data: 2006-06-18 20:13:51
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable>

    zbihniew wrote:

    > Czyli prostytucją można wyjaśnić każdy posiadany majątek nabyty za
    > pieniądze z nieznanych (nieopodatkowanych) źródeł? Byłby to niesamowicie
    > wydajny sposób prania osobistych nieopodatkowanych dochodów.

    Akurat sąd uwierzy, że masz takie "rwanie", że w kilka lat zarobiłeś
    milion na dawaniu d*.*py ;->

  • 20. Data: 2006-06-18 20:23:48
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Andrzej Lawa napisał:
    > Czyli jak bezpieka słuzbowo wykończyła Popiełuszkę, to nie było to
    > przestępstwo?

    Było. Popełnione przez tę osobę, która go osobiście wykończyła.
    Nietrafiona analogia.