    From: ".:*MONDAY*:." <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kupno ziemi...
    Date: Tue, 2 Sep 2003 11:28:48 +0200

    Witam.Mam takie pytanie ktore dotyczy de facto mojego znajomego ale i ja
    jestem ciekawy rozstrzygniecia.A mianowicie moj znajomy jest wlascicielem
    ziemi rolnej 1,1ha kupionej rok temu i teraz chce powiedzmy "poszerzyc"
    swoje "gospodarstwo" dokupujac 4 ha ziemi w odleglosci 10km od posiadanego
    juz hektara ziemi uprawnej. Dodam ze kupowana ziemi ma takze status rolnej
    jednak jest to gospodarswo (siedlisko).I tutaj pytanie czy moze to zrobic
    czy tez ustawodawca wprowadza jakies zakazy/nakazy, bardzo bym proszil o
    normy prawne ktore reguluja przyjecie jakiegos stanowiska.

    Łukasz

    m...@p...fm
    żeby do mnie napisać usuń NOSPAM z mojego adresu