  • Data: 2002-03-28 10:09:04
    Temat: kupno używanego samochodu - PROSZĘ O POMOC
    Od: "marek" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie

    krótko:
    - kupiłem używany samochód od I właściciela - astra 1,4i
    - w trakcie zawierania umowy sprzedawca zapewniał mnie, że silnik jest 82KM
    MPI i na potwierdzenie tego pokazał fakturę zakupu w autoryzowanym salonie
    opla, na której to fakturze jak byk wypisane jest moc: 82KM
    - parę dni temu chciałem kupić świece, wyciągam dowód rejestracyjny,
    sprawdzam i oczom nie wierzę - to jest silnik: 60KM SPI!
    - dzwonię do salonu opla: potwierdzają - silnik 60KM i że poprzedni
    właściciel przez 7 lat użytkowania musiał się dowiedzieć o tym
    - dzwonię do sprzedawcy: oczywiście twierdzi, że on się nie zna na silnikach
    a na fakturze jest 82KM i ze śmiechem, że mogę zakładać sprawę

    pytania:
    - jakie są możliwości reklamacji?
    - czy jest szansa wygrania takiej sprawy?
    - jakie będą koszty?