  • Data: 2010-06-18 11:27:51
    Temat: kupno nieruchomości na kredyt
    Od: "TomX" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witram,
    Chce kupić razem z przyszłą żoną pewna nieruchomość( piętro kamienicy). Na
    tą nieruchomość bierzemy kredyt.
    Jak do tego sie zabrać?
    Pierwsze co to musi być umowa przedwstępna kupna-sprzedaży? Czy taka umowa
    musi być jako akt notarialny czy może być na papierze i obie strony
    podpisują?
    Wiem, jescze że musi być zrobiony operat szacunkowy nieruchomości, bo bez
    tego bank nie da kredytu?
    Czy idąć do banku po kredyt ja już muszę mieć akt notarialny?
    Proszę o fachową pomoc. Z góry dziekuje