  • 11. Data: 2004-04-05 10:38:20
    Temat: Re: kupno mieszkania - watpliwosci prawne
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    jt wrote:

    > No przecież rozwiązanie jest banalne...
    > rodzice kupują razem z nim, a następnie tego samego dnia darują mu
    > zakupioną przez siebie część, albo jeszcze lepiej...
    > rodzice kupują na siebie, a następnie darują mu całość...
    > pzdr
    > jt

    I placa podwojna takse notarialna....

    Nielepiej jak czlowiek cle mieszkanie kupi za pozyczone od rodzicow
    pieniadze ?

    Boguslaw

  • 12. Data: 2004-04-05 11:11:11
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    jt wrote:

    > tu wystarczy dogadać się z notariuszem, żeby obniżył stawkę (przypominma
    > że stawki z rozporządzenia to stwki maxymalne; ja np. zapłaciłem ostatnio
    > 30% stawki);
    > nasza dyskusja tyczyła podatku i sposób na jego ominięcie podałem...
    > pzdr
    > jt
    >
    > ps. a poza tym masz racje - najlepiej kupić za pożyczone od rodziców, a
    > jak przyjdzie us (raczej nie przyjdzie) to powiedzieć - mam bo odkładałem
    > od 10 lat z kieszonkowego...

    ALez przeciez mozna LEGALNIE od rodzicow pieniadze pozycyc...

    Boguslaw

  • 13. Data: 2004-04-05 11:43:39
    Od: "jt" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 14. Data: 2004-04-05 12:53:56
    Od: "jt" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 15. Data: 2004-04-05 13:13:01
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    jt napisał(a) Mon, 5 Apr 2004 12:53:56 +0000 (UTC) na pl.soc.prawo:

    > ps. a poza tym masz racje - najlepiej kupić za pożyczone od rodziców, a jak
    > przyjdzie us (raczej nie przyjdzie) to powiedzieć - mam bo odkładałem od 10
    > lat z kieszonkowego...

    O z tym czy nie przyjdzie to nei był bym tego taki pewny, ostatnio coś
    słyszałem że zakup czegoś za sumę wyższą niż 10000 zł wiąże się z
    koneicznością spowiedzi w US skąd się miało na to pieniądze:)

    > I placa podwojna takse notarialna....

    Jeśli miało by wyjść taniej to czemu nie, jeśli rodzice by podarowali mu
    mieszkanie to w tym momecie znika problem podatku.
    Wszytko zalezy ile rodzice mają mu zamiar podarować na zakup tego
    mieszkania.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: m...@u...post.pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |