  • 51. Data: 2012-08-04 21:55:10
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.08.2012 21:47, witek pisze:

    > Ile czasu potrzebujesz, zeby pod linuxem zainstalowac Open Office na
    > 12000 komputerow? zdalnie oczywiscie.

    Ile czasu potrzebujesz, żeby pod windowsem zainstalować MS Office na
    12000 komputerów? Zdalnie oczywiście. Z aktywacją i akceptacją licencji.

  • 52. Data: 2012-08-04 22:04:15
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 04 Aug 2012 17:48:37 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ze jak??

    Normalnie.

    > Co jest trudniejszego w klikaniu na ikonki w linuxie od klikania na
    > niemalże identyczne ikonki w winzgrozie?

    A jednak

    > Ummm... Jakie konserwacje i naprawy masz na myśli??

    Tak wiem, Linuxa raz instalujesz i już działa po wsze czasy

    > Kiedy, gdzie i w jakiej dystrybucji?

    Chryste człowieku, myślisz, że ja nie mam co robić tylko zapamiętywać takie
    rzeczy, kilka razy się sparzyłem i mi starczy, tylko głupek wkłada paluchy
    do wrzątku więcej niż raz (wyszło na to, że jestem głupkiem :>)
    Tym bardziej, że i dystrybucji i wersji, tego czegoś jest mnóstwo. A
    bawiłem się mandrivą, redhatami, ubuntu, i czymś tam jeszcze.

    > ?

    ... którzy nie mają w dupie linuxa i jego programików. Reszta się myli
    oczywiście.

    ! Co taki zdziwiony?

    > Jakie "wsparcie" masz na myśli? Instaluje się raz, a potem póki komputer
    > się nie rozsypie system działa i działa.

    To w sumie zupełnie jak z windowsem.

    > Nie.

    Nigdy nie widziałem orła, więc nie ma takich zwierząt.

    > To nie do końca tak. Jest kilka rodzajów pakietów dystrybucyjnych, ale
    > to samo oprogramowanie jest dostępne w repozytoriach w każdym z nich
    > (albo jako źródła), a poza tym można sobie zainstalować narzędzia do
    > obsługi "obcych" pakietów.

    Poruczniku Borewicz! Co to jest reprazentatorium? Przynieść mi natychmiast
    skrzynkę z narzędziami!

    > Więc w czym problem? mając linuxa możesz sobie skompilować jądro, jeśli
    > chcesz. Ale nie musisz. W windows nie możesz nawet jakbyś musiał.

    > Baju, baju.

    I gadaj tu z takim... Ciekawe po co tyle 'społeczności' w takim razie
    która jest chętna do pomocy skoro tam wszystko działa i nie ma żadnych
    problemów.

    > Nie. Tylko doświadczony.

    No właśnie chyba nie za bardzo, skoro ominęło cię sporo problemów które
    miałem ja przy niezbyt częstym kontakcie z systemem.

    Kończąc z mojej strony. Fajnie, że ci się podoba, fajnie, że nie sprawia
    problemów, ale bądź tak miły i nie zmuszaj innych. Większość nie jest
    masochistami i nie chce się tym bawić.
    --
    marcin

  • 53. Data: 2012-08-04 22:21:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.08.2012 22:04, zly pisze:

    > Normalnie.

    Działa użytecznie.

    > A jednak

    Ponawiam pytanie.

    > Tak wiem, Linuxa raz instalujesz i już działa po wsze czasy

    No nie... Sprzęt w końcu kiedyś padnie.

    > Chryste człowieku, myślisz, że ja nie mam co robić tylko zapamiętywać takie
    > rzeczy, kilka razy się sparzyłem i mi starczy, tylko głupek wkłada paluchy

    Czyli kłamiesz poprzez uogólnienie.

    [ciach]

    !

    > To w sumie zupełnie jak z windowsem.

    Ponawiam pytanie - bądź łaskaw przestać robić uniki.

    > Nigdy nie widziałem orła, więc nie ma takich zwierząt.

    Jak widać lubisz tkwić w swoim własnym prywatnym świecie ;->

    > Poruczniku Borewicz! Co to jest reprazentatorium? Przynieść mi natychmiast
    > skrzynkę z narzędziami!

    W główkę się uderzyłeś, czy od dziecka jesteś walnięty?

    [ciach]

    > I gadaj tu z takim... Ciekawe po co tyle 'społeczności' w takim razie
    > która jest chętna do pomocy skoro tam wszystko działa i nie ma żadnych
    > problemów.

    Niektórzy lubią podłubać. Albo mają coś wybitnie nietypowego.

    > No właśnie chyba nie za bardzo, skoro ominęło cię sporo problemów które
    > miałem ja przy niezbyt częstym kontakcie z systemem.

    Może po prostu mi nie sprawia trudności nieco inny wygląd ikonek, a
    tobie owszem.

    Swoją drogą fajny dowcip można by ci w takim razie zrobić: pomalować
    drzwi na inny kolor, niż jesteś przyzwyczajony... w życiu nie znajdziesz
    wejścia! ;->

  • 54. Data: 2012-08-04 23:26:32
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-08-04 17:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Co to za "upgrade" i po co?

    Oprogramowanie firmowe, narzucony "kalendarz" przez zmieniające się
    prawo telekomunikacyjne (UKE).

  • 55. Data: 2012-08-04 23:31:08
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-08-04 16:34, t? pisze:
    > begin Jawi

    > Mam wrażenie, że nigdy nie "zarządzałeś" jednym i drugim.

    Od wielu lat już nie robię tego, ale czy muszę robić żeby to wiedzieć?
    Nie mówię o firmie która ma 50, 100 stacji i o takiej która "powstaje".
    Mam na myśli dużą firmę, bo policja do takich należy, z mnóstwem softu
    specjalistycznego i pracującej od lat na Windowsie.

  • 56. Data: 2012-08-04 23:31:18
    Od: "Cieply" <z...@g...com>

    wiadomości news:501d3228@news.home.net.pl...

    > mplayer (http://www.mplayerhq.hu/) potrafi odtwarzać i na tekstowej
    > konsoli :)

    Nawet na jądrze 2.0.3x ??? Hmmmmm ciekawe, nie chce mi się odkurzać starego
    pc-ta :)

  • 57. Data: 2012-08-04 23:34:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:501d36d2@news.home.net.pl...

    > W tym przypadku na żadnym się nie dało.

    Cóż. Bywa tak. nie było odpwoiedniej osoby i tyle :-)

    > Dziwne, że te "zabezpieczone" policyjne komputery są nękane wirusami
    > przenoszonymi przez pendrive.

    Są. Ale jakoś to działa.

    > Dla mnie narzędzie, które nie działa kiedy potrzeba, to żadne narzędzie.

    Słusznie prawisz. Ale ono ma służyć do tego, do czego służy.

    > Umm... Co rozumiesz przez instalowanie aparatu fotograficznego? I po co
    > chcesz to robić?

    Spróuj podpiąć do komputera, to zobaczysz.

    > Raczej mniej niż więcej... Np. w Office dla Windows 7 - gdzie jest ikonka
    > drukarki?

    > Jesteś uprzejmy pisać nieprawdę.

    Przerabiałem to przykłądowo próbując podłączyc GPS-a.

    > [ciach]

    > Na pewno wykorzystują je wszechstronniej, niż policjanci swoje służbowe
    > komputery.

    A policjant ma do pisania.

  • 58. Data: 2012-08-04 23:40:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.08.2012 23:26, Jawi pisze:

    > Oprogramowanie firmowe,

    I w czym problem? W jaki sposób kliknięcie na ikonkę jest
    trudniejsze/droższe w linuxie?

    > narzucony "kalendarz" przez zmieniające się
    > prawo telekomunikacyjne (UKE).

    ??

  • 59. Data: 2012-08-04 23:53:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.08.2012 23:34, Robert Tomasik pisze:

    > Cóż. Bywa tak. nie było odpwoiedniej osoby i tyle :-)

    Jakby ta odpowiednia osoba była kompetentna i miała właściwy system do
    dyspozycji - wszystko by działało bez jej ingerencji.

    > Są. Ale jakoś to działa.

    Jakoś.

    I na pewno nie jest bezpieczne.

    [ciach]

    > Słusznie prawisz. Ale ono ma służyć do tego, do czego służy.

    Znaczy się do utrudniania pracy?

    [ciach]

    > Spróuj podpiąć do komputera, to zobaczysz.

    Mogę spróbować, tylko po co? Szybciej jest włożyć kartę do czytnika.

    No gdzie jest? (dobrze, że Ctrl+p nadal działa)

    [ciach]

    > Przerabiałem to przykłądowo próbując podłączyc GPS-a.

    Ummm... Wytłumacz mi łaskawie sens podłączania GPS do komputera, którego
    zadaniem jest stać w jednym miejscu na biurku...

    > A policjant ma do pisania.

    I w Open Office pisze się dokładnie tak samo jak w MS Office.

    I proszę, nie wspominaj mi o tym badziewnym programie, który macie do
    np. pisania zeznań. Zawsze coś się w nim chrzani - np. treść zeznania ma
    tendencję do znikania przy drukowaniu i doświadczeni policjanci kopiują
    ją do schowka, żeby potem w razie czego szybko ją na nowo wkleić.

    To samo można napisać pod linuxa, a dostępność źródeł pozwoliłaby na
    naprawienie jakiemuś bardziej kumatemu policjantowi tego błędu w
    programie. A tak się męczycie.

  • 60. Data: 2012-08-05 00:12:54
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-08-04, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > Ile czasu potrzebujesz, żeby pod windowsem zainstalować MS Office na
    > 12000 komputerów? Zdalnie oczywiście. Z aktywacją i akceptacją licencji.

    Jeny, ale się teraz podłożyłeś.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl