  • 61. Data: 2012-08-05 00:17:16
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.08.2012 00:12, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2012-08-04, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jeny, ale się teraz podłożyłeś.

    A bez metafor?

  • 62. Data: 2012-08-05 00:27:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-08-04, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > A bez metafor?

    A bez metafor to masz Active Directory, deployment i instalację przez GPO.
    A co do aktywacji, to o ile mi wiadomo (nie jestem już w temacie), to klucze VLK
    nie wymagają aktywacji.

    Z całym szacunkiem, ale nie możesz porównywać metod zarządzania "domowym komputerem"
    z metodami zarządzania stacjami roboczymi w dużej organizacji, bo się tylko
    podkładasz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 63. Data: 2012-08-05 00:30:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/04/2012 09:55 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > Ile czasu potrzebujesz, żeby pod windowsem zainstalować MS Office na
    > 12000 komputerów? Zdalnie oczywiście. Z aktywacją i akceptacją licencji.

    Gora godzine.

  • 64. Data: 2012-08-05 00:31:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/05/2012 12:12 AM, Wojciech Bancer wrote:
    > Jeny, ale się teraz podłożyłeś.

    tak wlasnie myslalem, z nigdy po za uzywaniem linuksa na jednym
    komputerze niczego wiecej nie robil.

  • 65. Data: 2012-08-05 00:33:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.08.2012 00:31, witek pisze:

    > tak wlasnie myslalem, z nigdy po za uzywaniem linuksa na jednym
    > komputerze niczego wiecej nie robil.

    Ty myślisz??

  • 66. Data: 2012-08-05 00:33:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.08.2012 00:30, witek pisze:

    > Gora godzine.

    Aż??

  • 67. Data: 2012-08-05 00:34:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/05/2012 12:27 AM, Wojciech Bancer wrote:
    > to klucze VLK
    > nie wymagają aktywacji.

    nie wymagaja :)

  • 68. Data: 2012-08-05 00:35:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/05/2012 12:33 AM, Andrzej Lawa wrote:

    > Ty myślisz??

    no widzisz, zdarza mi sie.

  • 69. Data: 2012-08-05 00:36:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    > Aż??

    nie lubie roboty na odp...
    to co z tym linuxem? Ile czasu potrzebujesz?

  • 70. Data: 2012-08-05 00:49:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.08.2012 00:27, Wojciech Bancer pisze:

    > A bez metafor to masz Active Directory, deployment i instalację przez GPO.

    Standardem w dystrybucjach innych niż serwerowe oraz mikrodystrybucje
    jest instalowanie pakietu biurowego wraz z systemem.

    Zatem czas potrzebny na zainstalowanie pakietu biurowego w maszynach
    linuxowych wyniesie... zero.

    Jeśli jednak z jakiegoś dziwnego powodu specjalnie podczas instalacji
    systemu wyłączyłeś instalację pakietu biurowego, to w linuxie od wieków
    masz ssh i skrypty.

    I jeśli koniecznie musisz mieć w korporacyjnej sieci fizycznie
    niezależne stacje robocze (choć nie wiem po jaką cholerę w dzisiejszych
    czasach) to rozesłanie polecenia instalacji zajmie parę sekund (bo ile
    może potrwać przesłanie kilku linijek tekstu do 12000 maszyn...), a
    potem komputery sobie same ściągą i zainstalują co trzeba. W sumie
    maksymalnie 10 minut.

    Jeśli zaś idziesz z duchem czasu, to jeszcze szybciej, bo wszystko masz
    scentralizowane na jednym lub kilku fizycznych serwerach, a użytkownicy
    mają tylko szczątkowe urządzenia typu "thin client" lub "zero client" i
    u siebie nic nie instalują.