    From: zly <b...@N...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Date: Sat, 4 Aug 2012 22:04:15 +0200

    Dnia Sat, 04 Aug 2012 17:48:37 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ze jak??

    Normalnie.

    > Co jest trudniejszego w klikaniu na ikonki w linuxie od klikania na
    > niemalże identyczne ikonki w winzgrozie?

    A jednak

    > Ummm... Jakie konserwacje i naprawy masz na myśli??

    Tak wiem, Linuxa raz instalujesz i już działa po wsze czasy

    > Kiedy, gdzie i w jakiej dystrybucji?

    Chryste człowieku, myślisz, że ja nie mam co robić tylko zapamiętywać takie
    rzeczy, kilka razy się sparzyłem i mi starczy, tylko głupek wkłada paluchy
    do wrzątku więcej niż raz (wyszło na to, że jestem głupkiem :>)
    Tym bardziej, że i dystrybucji i wersji, tego czegoś jest mnóstwo. A
    bawiłem się mandrivą, redhatami, ubuntu, i czymś tam jeszcze.

    > ?

    ... którzy nie mają w dupie linuxa i jego programików. Reszta się myli
    oczywiście.

    ! Co taki zdziwiony?

    > Jakie "wsparcie" masz na myśli? Instaluje się raz, a potem póki komputer
    > się nie rozsypie system działa i działa.

    To w sumie zupełnie jak z windowsem.

    > Nie.

    Nigdy nie widziałem orła, więc nie ma takich zwierząt.

    > To nie do końca tak. Jest kilka rodzajów pakietów dystrybucyjnych, ale
    > to samo oprogramowanie jest dostępne w repozytoriach w każdym z nich
    > (albo jako źródła), a poza tym można sobie zainstalować narzędzia do
    > obsługi "obcych" pakietów.

    Poruczniku Borewicz! Co to jest reprazentatorium? Przynieść mi natychmiast
    skrzynkę z narzędziami!

    > Więc w czym problem? mając linuxa możesz sobie skompilować jądro, jeśli
    > chcesz. Ale nie musisz. W windows nie możesz nawet jakbyś musiał.

    > Baju, baju.

    I gadaj tu z takim... Ciekawe po co tyle 'społeczności' w takim razie
    która jest chętna do pomocy skoro tam wszystko działa i nie ma żadnych
    problemów.

    > Nie. Tylko doświadczony.

    No właśnie chyba nie za bardzo, skoro ominęło cię sporo problemów które
    miałem ja przy niezbyt częstym kontakcie z systemem.

    Kończąc z mojej strony. Fajnie, że ci się podoba, fajnie, że nie sprawia
    problemów, ale bądź tak miły i nie zmuszaj innych. Większość nie jest
    masochistami i nie chce się tym bawić.
    --
    marcin