eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokto ponosi koszty wysylki reklamowanego towaru › kto ponosi koszty wysylki reklamowanego towaru
  • Data: 2008-01-29 14:30:44
    Temat: kto ponosi koszty wysylki reklamowanego towaru
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.
    Kto powinien poniesc koszty wysylki towaru do serwisu, jesli towar ten
    wyprodukowany byl z wada fabryczna?
    Czy wszystkie reklamacje traktowane sa w ten sam sposob, czy ma jednak tu
    znaczenie, ze towar w momencie sprzedazy juz posiadal wade?
    Chodzi konkretnie o wadliwe matryce w aparatach cyfrowych m.in. firmy Canon.
    Ich wada ujawnia sie dopiero po pewnym czasie uzytkowania, ale sam Canon
    twierdzi, ze jest to wada powstala juz na poziomie produkcji.
    Czy w takim przypadku rowniez musze wyslac sprzet do serwisu na wlasny
    koszt?
    Mam nadzieje, ze nie napisalem zbyt zawile i beda Panstwo wiedzieli co mam
    na mysli :)

    Pozdrawiam.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1