  • Data: 2008-01-30 08:11:40
    Temat: Re: kto ponosi koszty wysylki reklamowanego towaru
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Jeśli jesteś konsumentem i reklamujesz na podstawie niezgodności
    > produktu z umową, to koszt dostarczenia sprzętu ponosi sprzedawca. Czyli

    > w praktyce wysyłasz reklamowany produkt do sprzedawcy i w żądaniu
    > reklamacyjnym prosisz o zwrot kosztów nadania, czy też innych kosztów
    > związanych z dostarczeniem produktu. W przypadku uznania reklamacji,
    > sprzedawca ma obowiązek zwrócić również te koszty.

    A wysłanie za pobraniem? Już tłumaczę sytuację. Kupiłem na allegro
    alkomat, okazało się, ze nie działa, chcę go odesłać do producenta na
    podstawie NTzU i to tak by on płacił za przesyłkę. To musi być tak jak
    Ty to mówisz? Najpierw wysyłam na swój koszt a oni mi potem kaskę
    zwracają? Nie może być tak, że wysyłam za pobraniem?

    pozdrawiam.
    PlaMa