  • Data: 2008-01-30 08:35:12
    Temat: Re: kto ponosi koszty wysylki reklamowanego towaru
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powinieneś wpisać, sprzedawca nie jest jasnowidzem i nie wie w jakiej
    > wysokości koszty poniosłeś i czy w ogóle chcesz ich zwrot. Ponadto
    > wpisanie tego jest wskazane z praktycznego punktu widzenia, ponieważ
    > sprzedawca na 90% nie wie, że takie koszty ma ponieść.

    Na tak, ale dołączam pismo reklamacyjne do paczki w której przesyłam
    alkomat... nie wiem ile będzie kosztować póki nie wyślę, a jak wyślę
    (czyli będę wiedział) to nie będę mógł dołączyć do pisma reklamacyjnego
    bo będzie już wysłane :)

    O tym, że chce skorzystać z niezgodności i że sprzedawca ma pokryć
    koszta powiadomiłem go drogą elektroniczną (odpowiedział na niego, czyli
    go przeczytał), teraz chciałem wysłać paczkę (list) z alkomatem i
    dołączyć drukowaną kopię pisma.