    From: "komorowa" <k...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kradziez hasla dostepu do internetu-help!!
    Date: Fri, 7 Apr 2006 22:42:27 +0200

    witam i prosze o pomoc!!!

    mam dostep do internetu droga radiowa do ktorego loguje sie za pomoca hasla.
    poniewaz mam w domu kilku uzytkownikow, to haslo znajduje sie w poblizu
    komputera. problem w tym ze moj sasiad(13 letni gowniarz), ktory jest kolega
    mojego brata musial podejrzec(ukrasc) haslo, przez co posiadajac identyczna
    instalacje dostepowa podlaczyl sie na moje konto.cena za internet zalezy od
    sciagnietych danych. normalnie siec wykorzystuje sie u mnie w domu do
    przegladania stron, stad rachunki wynosily ok 40 zl. sasiad naciagnal ma
    moje konto baaardzo duzo danych, stad rachunek wyniosl ponad 3000 zł. o
    fakcie tym poinformowal mnie operator, ktory jest jednoczenie dostawca
    instalacji i mogl dzieki temu zidentyfikowac złodzieja. tak wiec pewnosc co
    do tego jest 100%.
    1) jakie jest podejscie organow scigania(zarowno sadu jak i policji) do tego
    typu spraw i czy jest sens powiadamiac policje
    2) czy w takim przypadku jezeli sie dogadam z operatorem( jest taka szansa)
    co do wystawienia nizszego rachunku kosztem wyzszego abonamentu( wyniesie to
    ok 700 zl) bedzie korzystniejsza sprawa cywilna, bo rodzice gowniarza raczej
    nie kwapia sie co do naprawienia szkody!

    dziekuje i pzdr