  • Data: 2003-12-15 12:11:05
    Temat: kradziesz (SIC!) szkoły 2
    Od: "sebuś" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie!

    No cóż... Byłem dziś w tej śmiesznej uczelni i... i niestety nie otrzymałem
    żadnych dokumentów. Nie mogłem ani skserować, ani przepisać, tylko i
    wyłącznie mogłem sobie poczytać... Dziekan także nie wyraził zgody na
    udostępnienie tych dokumentów... Udało mi się jednak (a uwierzcie, że to
    baaardzo dużo, bo nawet na to nie chcieli mi pozwolić) spisać dokumenty,
    które szkoła wydała i którymi się kieruje.
    Są to:
    - Kontrakt,
    - Statut uczelni,
    - Regulamin studiów,
    - Regulamin opłat,
    - Zarządzenia Kanclerza.

    Niestety gdybym je wszystki czytał, nie ma szans zapamiętać.
    O ile wiem, tego typu dokumenty ją jawne. Na Uniwestytecie czy Politechnice
    takie dokumenty są dostępne nawet na stronach internetowych. A tutaj? No
    cóż... widocznie czegoś się boją... Tylko jak teraz iść do rektora (dyżur w
    środy) bez możliwości podparcia się regulaminem szkoły...

    Co mam robić?