    From: "NT" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: korespondecja drogą elektroniczą
    Date: 14 Feb 2007 18:51:36 +0100

    Witam,
    Chciałem zapytac jak od strony prawnej jest uregulowana sprawa korespondecji
    drogą elektroniczną w organach administracji państwowej?
    Dokładniej chodzi mi o zwykłego e-maila (bez żadnych podpisów elektronicznych)
    wysłanym przez zwykłego obywatela do dowolnego urzędu. Czy istnieje obowiązek
    udzielenia odpowiedzi, jaki jest wymagany termin jej udzielenia,
    konsekwencje "olania" zapytania itp.?
    Jeśli ktoś potrafiłby przytoczyc właściwą podstawę prawną to byłbym dozgonnie
    dźwięczny ;-)

    Pozdrawiam,
    NT