eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokopiowanie strony i trzymanie jej na innym serverze niz oficjalny › kopiowanie strony i trzymanie jej na innym serverze niz oficjalny
  • Data: 2003-11-08 21:11:40
    Temat: kopiowanie strony i trzymanie jej na innym serverze niz oficjalny
    Od: "Maciek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam problem. Niedawno ktos wlamal sie na server mojej firmy. Na stronie
    zostal dopisany text "hacked by ktostam". I ta strona zostala w calosci
    skopiowana i wrzucona na server hacking.pl do dzialu hacked. Jest to duza
    strata dla firmy poniewaz klienci moga zrezygnowac z naszych uslug.
    Chcialbym sie dowiedziec czy legalne jest trzymanie cudzej strony na swoim
    serwerze. Czyli czy hacking.pl moze trzymac moja strone u siebie. Dziekuje
    za odpowiedzi.