  • Data: 2003-12-05 13:25:45
    Temat: kontrole policji w domach:-) jeszcze raz:-)
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ-TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ello,

    Przyznam bez bicia, ze umiarkowanie sledzę wątki poświęcone nalotom policji
    w poszukiwaniu pirackiego oprogramowania ale zainteresowal mnie jeden
    aspekt.
    Jak rozumiem policja może wejść do domu bez nakazu prokuratora. Interesuje
    mnie jednak coś innego - czy bez nakazu prokuratora mają prawo przewrócić
    dom do góry nogami robiąc rewizję. Sytuacja hipotetyczna = wchodzą do mego
    domu, mam legalnego windowsa wiec nie moga sie do tego przyczepic - kolo
    komputera nie ma zadnych plyt. Czy panowie policjanci przeszukają mi cale
    mieszkanie, zagladajac do pralki, pod lózka, na szafy i Bog wie gdzie
    jeszcze w poszukiwaniu plyt czy grzecznie sobie pójda?:-)) Jakoś nie
    uśmiechaloby mi się sprzatac calego mieszkania tylko dlatego ze panowie
    policjanci chcieli usilnie cos znalezc:-)) *

    HaNkA

    * Pojęcie o rewizji mam z filmów typu "stawka większa niż zycie" więc stąd
    byc może infantylizm pytania:-)))))