    From: "M.G." <caros...@.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: komornik pilne!
    Date: Fri, 3 Mar 2006 13:55:51 +0100

    witam. pewnie bylo duzo razy ale wybaczcie mi ze nie trace czasu na szukanie
    na google.

    przegralem w sadzie grockim o mandat dostalem grzywne 50zl koszta sadowe 80
    zl i nie zaplacilem tego

    teraz dostalem pisao od komornika ze zajmoje mi wynagrodzenie i zadza 50 zl
    za grzynwe, 80 zl kosztow sadowych i 190 zl oplaty egzegucyjnen i 5 zl za
    przelew.

    zada prawie 2 razy wiecej niz dostalem grzywne i koszta.

    pytanie jak z tego szybko wybrnac?
    czy moge isc do sadu zaplacic to i pojsc z kwitkiem do komornika i
    powiedziec ze ja juz nie mam zadnego dlugu, ale boje sie ze ten powie ze
    chce swoje 190 zl. ale za co mam je mu zaplacic skoro ja sam ureguluje dlug
    w kasie sadu a on wlasciwie nic nei zrobic? jak z tego wybrnac!

    dziekuje za szybka pomoc i prosze nie piscie mi o google.
    z gory dziekuje.