  • Data: 2006-03-03 13:57:13
    Temat: Re: komornik pilne!
    Od: "M.G." <caros...@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zapalcic musialem 130zl. to nie zadne cwaniactwo tylko dostalem pismo ze sad
    zasadzil a teraz dostalem komornika. a gdzie jakies upomnienie, ostrzezenie,
    albo przypomnienie?

    wtedy nie zaplacilem bo byly swieta i nie mialem pieniedzy na dodatkowe
    wydatki. a skoro pisze o sadzie grockim nie trudno domyslec sie ze chodzilo
    o mandat... no ale mniejsza z tym. nie mialme na mandat wolalem sad grodzki.
    dostalem i nie mam pretensji. ale mam pretencje do komornika ze ze 2 razy
    wiecej kosztow niz wynosi kara.

    jak ominac tego komornika?