  • Data: 2006-03-03 23:30:59
    Temat: [ot]Re: komornik pilne!
    Od: "Hubert Grochowina" <h...@p...usun..to.w.cholere.info> szukaj wiadomości tego autora

    a swoja drogą bardzo duże te koszty komornicze

    80 zł za sąd - do przyjęcia jest - papiery i 15 ludzi którzy tym sie
    zajmowali itd.
    ale komornik to wg mnie powinien mieć jakiś stawki a tu wg mnie jest wolna
    amerykanka - jakby zaśpiewał 2000 to też trzeba było by zapłacić,

    wg mnie komornika koszty to około 20 zł - choć mogę się mylić

    poczta do sądu o dokumenty gdzie pracuje delikwent
    telefon do pracodawcy
    poczta z informacja ze sprawa jest u komornika i ze należy mu zapłacić
    i wszystko przy biurku właściwie

    niechby sobie policzył nawet 3 razy tyle jako zarobek (wszak to jego praca i
    musi z niej wyżyć) a tu jest blisko 8 razy więcej

    nie wiem jak to jest ale wg mnie koszty są niewspółmierne do poniesionych
    wydatków przez komornika