  • Data: 2008-07-14 15:51:50
    Temat: komornik
    Od: "Easy" <e...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    dostałam dzis pismoz iz komornik "wchodzi"mi na wypłate.
    Wiem za co, wiec nie o to chodzi

    Ale, w wyroku rzeczywiscie byla mowa o wplaceniu jakiejs tam kwoty.
    nie wpłaciłam, czekajac na wezwanie. wezwanie nie nadeszło, zadne upomnienie
    nic i od razu info o zajeciu wypłaty.
    I co teraz? jest jakas szanasa na odwolanie sie? bo ja chce zaplacic tylko
    nie wiedzialam ze to juz... no i te koszty komornicze, tez niepotrzebne
    wydanie kasy... mozna probowac cos z tym zrobic? a jak wplace od razu zadana
    przez Sad kwote? czy to juz musztarda po obiedzie?
    Musza mi sciagnac z wypłaty? moge wpłacic w kasie? i wtedy powiadamiaja
    zakład pracy o wpłaceniu? czy zapomna i z kasa pozegnam sie na dłuzej?

    Ania