  • 1. Data: 2008-07-14 15:51:50
    Temat: komornik
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    Witam.
    dostałam dzis pismoz iz komornik "wchodzi"mi na wypłate.
    Wiem za co, wiec nie o to chodzi

    Ale, w wyroku rzeczywiscie byla mowa o wplaceniu jakiejs tam kwoty.
    nie wpłaciłam, czekajac na wezwanie. wezwanie nie nadeszło, zadne upomnienie
    nic i od razu info o zajeciu wypłaty.
    I co teraz? jest jakas szanasa na odwolanie sie? bo ja chce zaplacic tylko
    nie wiedzialam ze to juz... no i te koszty komornicze, tez niepotrzebne
    wydanie kasy... mozna probowac cos z tym zrobic? a jak wplace od razu zadana
    przez Sad kwote? czy to juz musztarda po obiedzie?
    Musza mi sciagnac z wypłaty? moge wpłacic w kasie? i wtedy powiadamiaja
    zakład pracy o wpłaceniu? czy zapomna i z kasa pozegnam sie na dłuzej?

    Ania

  • 2. Data: 2008-07-14 16:59:19
    Temat: Re: komornik
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Easy pisze:

    > Ale, w wyroku rzeczywiscie byla mowa o wplaceniu jakiejs tam kwoty.
    > nie wpłaciłam, czekajac na wezwanie. wezwanie nie nadeszło, zadne
    > upomnienie nic i od razu info o zajeciu wypłaty.

    Wezwanie do zapłaty to jest przed sprawą sądową. Po uprawomocnieniu
    wyroku masz zapłacić od razu i już.

    Z tytułem egzekucyjnym komornik od razu wchodzi na majątek dłużnika i
    nie zawraca sobie głowy wezwaniami.

  • 3. Data: 2008-07-14 17:35:34
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    wiadomości news:78dsk5-spj.ln1@ncc1701.lechistan.com...

> [...]
    > masz zapłacić od razu i już.
    >
    > Z tytułem egzekucyjnym komornik od razu wchodzi na majątek dłużnika i nie

    ale własnie o to chodzi ze to sa pieniadze za sprawe. czyli owszem, cos tam
    było w wyroku na trzeciej stronie.. ale.. no dałam ciała i tyle...
    mozna jakos negocjowac z komornikiem, czy nic to nie da i po prostu wlazi na
    wyplate i juz.. ?

    Ania
    P.S. Ciekawe ze jak ja mam tytul egzekucyjny na wypłate zalegleo
    wynagrodzenia to komornik sie nie kwapi wyplacic mi te kase.....

  • 4. Data: 2008-07-14 17:36:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Wezwanie do zapłaty to jest przed sprawą sądową. Po uprawomocnieniu
    > wyroku masz zapłacić od razu i już.
    >
    > Z tytułem egzekucyjnym komornik od razu wchodzi na majątek dłużnika i
    > nie zawraca sobie głowy wezwaniami.

    Poprawię chyba po raz drugi ;) Tytułem wykonawczym. Tytuł egzekucyjny
    to jest to bez klauzuli wykonalności.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 5. Data: 2008-07-14 18:22:24
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Easy" <e...@m...org> napisał

    > dałam ciała i tyle...

    Tak

    > mozna jakos negocjowac z komornikiem,

    Nie

  • 6. Data: 2008-07-14 19:57:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Easy pisze:

> [...]
    > tam było w wyroku na trzeciej stronie.. ale.. no dałam ciała i tyle...
    > mozna jakos negocjowac z komornikiem, czy nic to nie da i po prostu

    Niby można, ale w jakim celu? Koszta egzekucji i tak ściągnie, bo robotę
    zaczął.

    > Ania
    > P.S. Ciekawe ze jak ja mam tytul egzekucyjny na wypłate zalegleo
    > wynagrodzenia to komornik sie nie kwapi wyplacic mi te kase.....

    Bo może wypłacić tylko to, co sam ściągnie.

    Ja dostałem pieniądze w ciągu kilku dni od nadania klauzuli
    wykonalności. Po ponad dwóch latach w sądzie.

  • 7. Data: 2008-07-14 20:16:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Easy pisze:

    > P.S. Ciekawe ze jak ja mam tytul egzekucyjny na wypłate zalegleo
    > wynagrodzenia to komornik sie nie kwapi wyplacic mi te kase.....

    Czemu komornik miałby ci wypłacić kasę? Z nim wygrałeś ? Jesteś
    pracownikiem komornika :) ?

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 8. Data: 2008-07-14 20:24:43
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    > Czemu komornik miałby ci wypłacić kasę? Z nim wygrałeś ? Jesteś
    > pracownikiem komornika :) ?

    no tak.. wystarczy sie nieprecyzyjnie wyrazic a natychmiast znajdzie sie
    ktos kto to zauwazy ;)
    ciesze sie ze jednak sens pozostał znany ;)

    a jak nie to trudno : )

    A.

  • 9. Data: 2008-07-14 21:20:42
    Temat: Re: komornik / OLAC GO :)
    Od: prefi <p...@g...pl>

    Easy pisze:
> [...]
    > Musza mi sciagnac z wypłaty? moge wpłacic w kasie? i wtedy powiadamiaja
    > zakład pracy o wpłaceniu? czy zapomna i z kasa pozegnam sie na dłuzej?

    Co do kosztów komorniczych - możesz ich uniknąc, jeśli
    zasądzoną wierzytelność wpłacić bezpośrednio wierzycielowi.

    Komornik ma prawo pobierać oplaty ("prowizję") tylko od
    kwot, ktore osobiscie sciagnie.

    Nie ma zadnych przeszkod, aby wierzytelnosc zaplacic
    bezposrednio wierzycielowi (badz zawrzec z nim ugode) po
    prostu pomijajac komornika. Tyle, ze malo kto o tym wie :)

  • 10. Data: 2008-07-14 21:37:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Ja dostałem pieniądze w ciągu kilku dni od nadania klauzuli
    > wykonalności. Po ponad dwóch latach w sądzie.

    Czyli jak to wyglądało? Dnia X składasz wniosek, dnia X+1 komornik
    wysyła gdzieś zajęcie, dnia X+5 otrzymujesz już środki na konto?

    (jak tak było, to zapodaj dane tego komornika, przyda się ;)