  • Data: 2005-10-26 17:50:49
    Temat: kodeks karny - pomóżcie
    Od: "Mariusz" <O...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co oznacza art.13&1 KK w zw. z art 310&2 KK.
    Jakie to może mieć konsekwencje?

    wystawiłem na ebay notebooka na sprzedaz. Otrzymałem oferte kupna poprzez
    strone bidpay.com . kupujacy wpłacił wymagana kwote na konto które tam
    założyłem. W związku z powyższym wysłałem notebook a do buipay tracking
    number w celu otrzymania pieniedzy. Jak sie jednak okazało ktos podrobił
    stronke bidpay i przechwytywał maile odemnie. Po długich nagabywaniach osoby
    która kupiła notebook dostałem od osoby trzeciej która była winna pieniądze
    kupujacemu czek droga pocztową, ktory miałem zrealizować i wziąść sobie
    obiecana kwote za notebooka a reszte odesłac kupujacemu. W banku poprosiłem
    o sprawdzenie czeku i jeżeli jest prawdziwy to o wypłate pieniędzy.
    Poproszono mnie o przyjscie za godzine. Jak sie okazało czek był fałszywy.
    Zostałem zatrzymany przez policje gdzie opowiedziałem cała historie
    notebooka i feralnego czeku. Został na podstawie tego spisany protokół który
    podpisałem. Dzis otrzymałem wezwanie na komende.
    " w sprawie usiłowania wprowadzenia do obiegu sfałszowanego czeku
    opiewającego na kwote **** euro w dniu 27-09-2005 w Banku ************ tj. o
    czyn z art. 13&1 KK w związku z art. 310 &2 KK".
    Co to oznacza i czego mogę się spodziewać?