  • Data: 2003-07-16 08:53:02
    Temat: kariera prawnika (czyt.notariusza)
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    czesc wszystkim

    wlasnie dowiedzialem sie ze dostalem sie na prawo na UWM w Olsztynie (jupi).
    mam kilka pytan w zwiazku z tym co chcialbym robic w przyszlosci - myśle ze
    ktos moze mi pomoc i prosze o takowa pomoc.

    moze to smieszne ze najpierw wybieralem kierunek a teraz dowiaduje sie jak
    wyglada nauka ale nic innego sobie nie wyobrazealem co chcialbym robic w
    przyszlosci wiec:

    1. jak wyglada (kolejne kroki) kariera notariusza
    2. slyszalem ze jest tak: 5 lat studiow, 2 lata aplikacja, asesura(nie wiem czy
    dobrze pisze i ile trwa), i ostatenie "szerokie plecy" zeby wogole otworzyc
    biuro notariusza (bo podobno nie mozna tego zrobic tak jak z otwarciem sklepu
    chcem i otwieram)
    3. co to jest a wlasciwiw jak wyglada aplikacja i asesura, sam sobie to musze
    zalatwic? czy wtedy cos zarabiam (bo slyszalem ze jest to praktyka przy kims
    juz wyuczonym)

    dzieki z gory

    szmer
    s...@o...pl