  • Data: 2002-09-15 19:39:25
    Temat: kablowka VS dlug
    Od: Szepik <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedys mialem kablowke z najwiekszej w polsce sieci kablowej, jednakze
    jakosc odbioru z niej pozostawiala wiele do zyczenia, nie pomagaly zadne
    prosby by jakosc ta polepszyc, tak wiec oswiadczylem iz dopoki odbior sie
    nie polepszy nie zaplace ani grosza. Po 3, czy 4 miesiacach, przyszedl pan
    z tejze firmy spytal czy chce dalej korzystac z jej uslug i uregulowac
    naleznosc, powiedzialem ze NIE, i odloczyl on kablowke.
    Kablowke zalozylem z mniejszej firmy, jakosc lepsza, a i nawet abonament
    mniejszy i jestem zadowolony. Po ponad pol roku jak niekorzystam _z
    najwiekszej w polsce sieci kablowej_ ,12-go
    przyszlo pismo z firmy windykacyjnej reprezentujacej tamta firme, i ze mam
    do zaplacenia 170zl do 16 wrzesnia, jesli do tego czasu nie zaplace, bede
    musial placic 450zl. O ile dobrze kojaze powinno sie wysylac pisma
    upominajace.